برگزاری همایش ایمپلنت قدم موثری در پاسخگویی به مشکلات همکاران علاقه‌مند به انجام درمان ایمپلنت

دکتر شبنم حنیفه زاده

مسئول اجرایی علمی جراحی

ششمین همایش ایمپلنت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

با تقدیم درود و سپاس به همکاران عزیز از سراسر ایران عزیزمان و تشکر از حضور سبزتان ششــمین همایــش ایمپلنــت انجمــن دندانپزشــکان عمومی ایــران ۱۳ لغایت ۱۵ مردادماه ۹۵ با موفقیت برگزار گردید. این کاری نیســت که به سادگی به دست آید، آن هم در مبحثی که از یک سو تخصصی است و از طرف دیگر ضروری. اجرای آن برای ما وظیفه بود و مثل همیشه شرکت کنندگان همراه که کسب دانش دندانپزشکی بیشتر نیاز اصلی شان بوده است همراهی مان کردند.

برنامه علمی این همایش توسط اساتید بنام در رشته های جراحی، پروتز، پریو و رادیولوژی با دقت نظر و با دبیری علمی جناب آقای دکتر سیدحسن مهاجرانی بر محور تم اصلی همایش “مهندسی بافت نرم و سخت” ایمپلنت متمرکز و تدوین گردید. بنده معتقدم این رســالت به نحــو موثری با موفقیت به اجراء درآمد و مورد استقبال شــرکت کنندگان قرار گرفت و قدم موثری در پاســخگویی به مشکالت و چالش های همــکاران محترم که عالقه مند به انجام درمان ایمپلنت هستند، بود.

کادر علمــی اجرایــی با تمام تــوان و با مدیریت سازنده جناب آقای دکتر باقر شهنی زاده، ریاســت محتــرم هیأت مدیــره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران به این هدف همت گماشتند و اینکه همکاران دندانپزشک با علم، آگاهی و درایت روزافزون بیماران ایمپلنتی را درمان نمایند باعــث مباهات ما خواهد بود و خســتگی برگزاری همایش را بر ما دلچســب می گرداند.

با آرزوی ایرانی بهتر با دندانپزشکان عالم و دلسوز به ملت. پاینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.