فراخوان دعوت از همکاران دندانپزشک برای خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق سیل زده انجمـن دندانپـزشکـان عمـومی ایـران

فراخوان دعوت از همکاران دندانپزشک برای خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق سیل زده
انجمـن دندانپـزشکـان عمـومی ایـران

 

همکاران گرامی
باتوجه به وقوع سیل بنیان کن که در آن جمعیت کثیری از عزیزان هم میهن مان خسارت فراوان دیده اند و برخی  بی خانمان شده اندومتاسفانه جان باختن گروهی از مردم کشورمان،  وظیفه ملی و حرفه ای یکایک ماست که مسئولانه وموظف به کمک ایشان بشتابیم.
انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در پی هماهنگی با مسئولان ناظر در حوزه های مختلف در سراسر کشور، به منظور انجام خدمات دندانپزشکی، جمع‌آوری کمک از طریق تامین نیازهای معیشتی و اجناس مختلف، تامین کالاهای خانگی  و کمک‌های مالی در سراسر کشور بسیج عمومی اعلام کرده است.
 کلیه شعب انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در سراسر کشور موظف شده اند که نیازها و کمک های اهدایی را جمع آوری و طی هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق هلال احمر، کمیته امداد خمینی(ره)، استانداری ها و فرمانداری ها ویا بخصوص با هماهنگی توسط کاروان های انجمن در بین هم میهنان سیل زده توزیع کنند.
بزودی به کلیه ستادهای کمک رسانی انجمن در سراسر کشور شماره حساب بانکی ویژه انجمن هماهنگ شده با سازمان های ذیربط اعلام خواهد شد.
کالاهای مورد نیاز هم میهنان سیل زده نیز پس از دریافت استعلام از مراکز دولتی و سایر مراکز موظف از طریق پیام کوتاه، سایت  و پایگاه خبری انجمن و تمامی گروه های تلگرامی انجمن در سراسر کشور به اطلاع رسانیده خواهد شد تا بتوانیم نیازهای هم وطنان مان را برنامه ریزی و تأمین کنیم.
امیدواریم همچنان که همیشه در خدمت مردم میهن مان بوده ایم در این امر خطیر نیز داوطلبانه و مشتاقانه به یاری هم میهنان مصیبت زده ناشی از سیل در سراسر کشور بشتابیم.
تهران، اتوبان مدرس شمال، بلوار میرداماد، بن بست قدوسی، پلاک ۱
خط ویژه :۰۲۱۲۶۴۲۰۴۳۰

دیدگاهها بسته شده است.