حضور استاد دکتر مجید مهران متخصص دندانپزشکی کودکان و سرکار خانم دکتر مژگان بهامین پور در محل انجمن

حضور استاد دکتر مجید مهران متخصص دندانپزشکی کودکان و
سرکار خانم دکتر مژگان بهامین پور

در انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
▫️ وبینار سمپوزیوم دندانپزشکی کودکان (بازآموزی)
▫️روز چهارشنبه صبح – ۵ بهمن ۱۴۰۱

وبینارها به یک فرصت تاریخی برای به روز شدن دانش همکاران دندانپزشک در سراسر کشور شده است. پشتکار، تداوم و پیگیری سرسختانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در برگزاری وبینارها به یک ارزش ملی تبدیل شده است. این وبینار امروز به عنوان فقط منبع تامین امتیاز نیست بلکه به یک دانشکده آموزش مداوم در انتقال آخرین دستاوردهای دندانپزشکی تبدیل شده است. حضور دلگرم کننده و مداوم اساتید سخنران، روشنی بخش راهی است که مدت هاست چراغ آن فروزان شده است.
وبینار دندانپزشکی کودکان در روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ با افزایش ظرفیت جدید با سقف ۴۰۰ نفر با حضور استاد اخلاق، صلابت و معلم دلسوز دکتر مجید مهران به شکوفایی رسید.
حضور پر انرژی و پر جوش و خروش خانم دکتر مژگان بهامین پور در انجمن یک روح تازه‌ای به این وبینار بخشید و آن چنان پر انرژی صحبت کردند که ارتباط این سخنران توانمند با حضار در دنیای مجازی، انگار واقعی و رودررو بوده است.
دکتر قاسم انصاری هم که آنلاین حاضر شدند در دو بخش اول و آخر برنامه حاضر شدند که این یعنی سه ساعت حضور مداوم در صحنه و در پایان به بحث و گفتگو و پاسخ به پرسش های علاقمندان به برنامه پرداختند. جایگاه استادی ایشان افتخار آفرین است.
این وبینار ها دیگر مجازی نیست. یک فضای ویژه و زنده برای هم اندیشی و هم فکری علمی فراهم کرده است.

دیدگاهها بسته شده است.