پیام برای شرکت کنندگان در مجمع عمومی فوق العاده سال ۱۳۹۳/۹/۱۳ عزل بازرس شرکت کنندگان در مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ تغییراساسنامه و اضافه کردن ماده واحده‌ای تحت عنوان عزل بازرس به اساسنامه علمی شرکت کننده در مجمع عمومی ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ انجمن علمی دندانپزشکی ایران

پیام برای شرکت کنندگان در مجمع عمومی فوق العاده سال ۱۳۹۳/۹/۱۳ عزل بازرس شرکت کنندگان در مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ تغییراساسنامه و اضافه کردن ماده واحده‌ای تحت عنوان عزل بازرس به اساسنامه علمی شرکت کننده در مجمع عمومی ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ انجمن علمی دندانپزشکی ایران
پیش‌کسوتان، معمرین، اساتید ، همکاران دندانپزشک
دیوان عدالت اداری و قاضی بالاخره رأی داد که مصوبه مجامع عمومی عزل بازرس و تغییر اساسنامه غیر قانونی است. اکنون زمان آن رسیده است که با تکیه بر وجدان و شرف انسانی از این حضور در صحنه و بازی شدن با وجهه و شرف ‌تان و هویت انجمن اعلام برائت کنید.
اعتماد شما به هیأت مدیره در دو دوره انجمن علمی دندانپزشکی ایران ضربه مهلکی بر مدنیت و عدالت اجتماعی و انسانیت زده است .
۱- در تمام این مراحل سناریو سازان اعضا یک جناح اصلاح طلب نما هستند که برای لاپوشانی تخلف خود باهم بیعت کردند. آنها با اصلاح طلبانی که برای اعاده حقوق مردم دفاع از رفرمیسم اقتصادی سیاسی و اجتماعی هزینه دادند یکی نیستند.
۲- در مجمع عمومی سال ۱۳۹۳ که بازرس انجمن را خلع ید و عزل کردند در اساسنامه انجمن هیچ ماده واحده‌ای در خصوص عزل بازرس وجود نداشته است و رأی صادره مجمع و درخواست هیات مدیره از مجمع فوق العاده تخلف محض از اساسنامه است، آن مجمع و آن مصوبه باطل بوده است.  اگر این رأی منطبق با اساسنامه بوده چرا در مجمع ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ در اساسنامه عزل بازرس اضافه کردند؟ هیات مدیره و کمیسیون انجمن ها تخلف کرده اند. با این هیات مدیره باید خداحافظی کرد.
۳- چرا رسیدگی به پرونده ساخت و ساز ساختمان انجمن و عملکرد هیات مدیره توسط بازرس باعث شد که اینقدر تخلف صورت گیرد، چه اشکالی داشت حسابرسی می شد؟ شاید هیات مدیره برائت پیدا می کرد؟ رئیس ساخت و ساز انجمن دندانپزشکی ایران و رئیس مجمع عزل بازرس و رئیس کمیته انتخابات فعلی دکتر امیررضا رکن است.
۴حاضرین در مجمع تغییر اساسنامه ۱۳۹۶/۱۲/۰۳:
۱-دکترعلی تاجرنیا ۲- دکتر غلامرضا غزنوی ۳- دکتر بهزاد فرخ زاد ۴- دکتر محمود میران ۵- دکتر سعید ساعی   ۶- دکتر قاسم صادقی  ۷- دکتر امیررضا رکن  ۸- دکتر محمدعلی افتخاری  ۹- دکتر تقی دادمنش   ۱۰- دکتر محمدرضا طاهریان ۱۱- دکتر اردشیر غلامی  ۱۲- دکتر محمد پارسیون  ۱۳- دکتر محسن امین سبحانی ۱۴- دکتر اسرافیل بالایی (از تبریز) و ۵ نفر دیگر که نامشان مشخص نیست. همین!
پس نتیجه قطعی این است که قطعاً، اصالتاً و قانوناً در اساسنامه ماده واحده عزل بازرس وجود نداشته است و مجمع سال۱۳۹۳ ذبح کردن، وجهه قانونی یک انسان و ارزش حقوقی یک انجمن بوده است. امروز با یک انتخابات دیگر می‌خواهند سه سال دیگر سرنوشت دندانپزشکی کشور را با گرایش صددرصد سیاسی و رانت دولتی و این گونه عملکرد غیرقانونی در دست گیرند.
۵- دیوان عدالت اداری که دادگاه عملکرد دستگاه دولتی است در دادگاه اول، تجدیدنظر و فرجام پس از سه سال حکم حسابرسی انجمن را داده است، این بدان مفهوم است که بازرس قانونی است و تمام این اقدامات انجمن (دکتر علی تاجرنیا) و مجمع (دکتر امیررضا رکن) خلاف قانون بوده است.
اکنون قانون حکم به نفع بازرس داده است. هیأت مدیره تخلف کرده است و حاضرین در مجامع اول عزل بازرس و دوم اضافه کردن ماده واحده عزل بازرس، رئیس کمیسیون و دبیرکمیسیون و اعضاء کمیسیون تخلف کرده‌اند.
این سیاهه تلخی از عملکرد بزرگواران پیش کسوت و معمر که به برخی افراد اعتماد کردند و جمعی از همکاران که از اعتماد، صداقت و سلامت آنها بشکل تاسف آوری سوء استفاده شده است. کمیسیون انجمن ها در رأس آن دکتر باقر لاریجانی و دبیر آن دکتر سید جلیل حسینی  و اعضا دندانپزشک آن دکتر علی تاجرنیا، دکتر حسن رزمی و عضو کمیته تخلفات و رئیس مجمع عزل بازرس دکتر امیر رضا رکن و رئیس کمیته انتخابات فعلی همه تخلف کرده اند و لازم است این خبر مهم را نیز همه بدانند دبیر کمیسیون دکتر سیدجلیل حسینی و دکتر تاجرنیا مجبور شدند حکم حسابرسی بازرس توسط دیوان عدالت اداری را امضاء کنند امروز مجبورند بپذیرند انجمن دندانپزشکی ایران حسابرسی مالی شود. اگر  قدرت رانت بگذارد!
شما در این انتخابات، این مجموعه را تعیین تکلیف کنید، فردا این بیداد همچنان خواهد ماند. پیش کسوتان، معمرین، همکاران دندانپزشک؛ عملکرد خود را از کسانی که این سرنوشت را برای دندانپزشکی رقم زدند، اصلاح اساسی کنید.

باعضویت در انجمن دندانپزشکی ایران
 و ثبت نام در سایت کمیسیون انجمن ها
در انتخابات شرکت کنید.
تنها راه، رفتن پای صندوق رأی الکترونیک است.
٢٣ اسفندماه ١٣٩٧ روز انتخابات

enlightenedبرای ملاحظه آئین نامه انتخابات انجمن های علمی گروه پزشکی اینجـا را کلیک نمائید.

enlightenedبرای ملاحظه اطلاعیه ها و اعلامیه های انتخاباتی اینجـا را کلیک نمائید.

دیدگاهها بسته شده است.