یک مجمع تشکیل شده دیگر: مجمع عمومی فوق العاده انجمن علمی دندانپزشکی ایران در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ، با موضوع اصلاح برخی از مواد اساسنامه تشکیل گردید!

یک مجمع تشکیل شده دیگر:
مجمع عمومی فوق العاده انجمن علمی دندانپزشکی ایران
در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ، با موضوع اصلاح برخی از مواد اساسنامه تشکیل گردید!
این مجمع چه هدفی را دنبال می کرد؟ چگونه اجرا شد؟ چه کسانی در آن حضور داشتند؟

 تعدد مجامع عمومی فوق العاده با اهداف تغییر اساسنامه، در دو سال اخیر در انجمن علمی دندانپزشکی ایران سابقه نداشته است. این مجامع با سرنوشت صنف در ارتباط است.
۱- بر حسب آگهی روزنامه مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم تغییرات اساسنامه! در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ در انجمن دندانپزشکی ایران با دستورجلسه اصلاح برخی از مواد اساسنامه تشکیل گردید. چه کسانی در این مجمع حضور داشته‌اند؟ چرا این مجمع از طریق پیام کوتاه، سایت انجمن و غیره اطلاع‌رسانی نشده است.  آیا باز هم مجمع خواص بوده است؟ تغییرات اساسنامه برای سرنوشت انجمن و اطلاع اعضاء بسیار مهم است، آیا اینهمه تغییرات بدون اطلاع رسانی با  تصویب پی در پی آنها در کمیسیون به نفع دندانپزشکی کشور است؟۲️- پیش‌کسوتان، معمرین، اعضاء هیأت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، بازرس، مسئولان شاخه های انجمن و هیأت مدیره آنها در سراسر کشور، آیا از تغییرات اساسنامه و زمان برگزاری این مجمع ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ مطلع بوده اید؟۳️-چرا در مجمع فوق العاده ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ کمتر از ۲۰ نفر، که تغییرات اساسنامه عزل بازرس و تأیید مشروط انتخابات الکترونیک و …. تصویب شد، نتیجه این مجمع توسط دندانه و امثالهم و تلگرام انجمن خبررسانی شد! ولی تشکیل و نتایج این مجمع مهم تغییرات اساسنامه ۱۳۹۷/۷/۲۶ اطلاع رسانی نشد.
۴- طبق اطلاعات تایید نشده این مصوبه در مورد ترکیب و تعداد هیأت مدیره  و … و از همه مهم تر! مثل همیشه در کمیسیون انجمن ها! تصویب شده و در راه ثبت شرکت هاست!  البته دکتر علی تاجرنیا و دکتر حسن رزمی عضو کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی که مرکز تایید انتخابات و تغییرات اساسنامه و رسیدگی به تخلفات انجمن ها می باشد، هستند.

۵️- تنها جایی که این مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم اطلاع رسانی شده در تلگرام انجمن دندانپزشکی ایران در روز ۱۳ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳۹۷/۰۷/۲۱) بوده است! پنج روز مانده به مجمع!

بعد از پایان مهلت کاندیداتوری در تصویب تغییرات در نوع و شکل هیات مدیره غیرقابل اجراست و تخلفی دیگر است. چون ناقص حقوق شهروندی اعضاء است و فقط نزدیکان هیات مدیره از تغییرات مطلع شده اند که عدالت نیست. آنها که همیشه دست به طومار و انتشار صدها تهمت ناروا و پرونده سازی ناکرده دیگران دارند و همه از وابستگان انجمن دندانپزشکی ایران هستند و اطلاعات کامل جلسات دبیرخانه کمیسیون انجمن ها را لحظه به لحظه در مورد انجمن دندانپزشکان عمومی ایران را از طریق دندانه و در فضاهای مجازی خاص انتشار می‌دادند. امروز کجا هستند؟ بازرس انجمن کجاست؟ هیأت مدیره مسئول کجاست؟ اکنون پاسخ کمیته انتخابات چیست؟
مجمع عمومی فوق العاده برگزار شده یک سند دیگری از عملکرد هیأت مدیره انجمن علمی دندانپزشکی ایران در رأس آن دکتر علی تاجرنیا می باشد. چگونه یک نفر در صفحات روزنامه‌ها برای تبلیغ سیاسی پرتره چاپ می‌کند اما حقوق اعضاء انجمن و دندانپزشکان کشور در اطلاع از تغییر اساسنامه را نادیده میگیرد، این با کدام تفکر اصلاح طلبی هم خوانی دارد؟
همکاران دندانپزشک طرفدار اصلاح طلبی بدون تعصب گروهی و با درایت این موارد را بازبینی کنند.
در انتخابات پیش رو سرنوشت حرفه تان را به دست کسانی بسپارید که به حقوق اعضاء انجمن و افکار عمومی احترام بگذارند.

باعضویت در انجمن دندانپزشکی ایران
 و ثبت نام در سایت کمیسیون انجمن ها
در انتخابات شرکت کنید.
تنها راه، رفتن پای صندوق رأی الکترونیک است.

٢٣ اسفندماه ١٣٩٧ روز انتخابات

enlightenedبرای ملاحظه آئین نامه انتخابات انجمن های علمی گروه پزشکی اینجـا را کلیک نمائید.

enlightenedبرای ملاحظه اطلاعیه ها و اعلامیه های انتخاباتی اینجـا را کلیک نمائید.

دیدگاهها بسته شده است.