اخطار بزرگ قرن توسط بیل گیتس درمورد همه گيري بيماري هاي ويروسي و تاثير آن در آينده بشريت

?اخطار بزرگ قرن توسط بیل گیتس
درمورد همه گيري بيماري هاي ويروسي و تاثير آن در آينده بشريت

?بیل گیتس در سوم آوریل ٢٠١۵ در یک برنامه تلویزیونی برای مردم سخنرانی می کند.
?در آن سخنرانی اظهار می دارد که ما درسال های دور نگران جنگ اتمی بودیم و بعد بدنبال جنگ هسته ای و بازدارنده های هسته ای، که تصور می شددراین نمونه جنگ ها حداقل ده میلیون نفر کشته بدهد.

?اما فراموش کردیم که سربازان، کارشناسان، مدافعان و ایجادشرایط تجهیزاتی لازم را برای جلوگیری از عوامل مهم تر، مرگ و میر بشری یعنی ویروس ها و میکروب ها را فراهم کنیم.
او اعلام می کند: ما از ابولا، آنفلوآنزا اسپانیا ١٩١٨ و چند همه گیری منطقه ای دیگر درس نگرفتیم.

? سخنان او دراین ویدئو ترجمه زیرنویس فارسی دارد كه قبلا هم انتشار يافته است. او توصیه بسیار مهم و در واقع بسیار عجیبی می کند که زمانی فرا می رسد که برای دفاع در مقابل ویروس ها باید دانشمندان، محققان و پزشکان حتی با کمک ارتش برعلیه ویروس ها بجنگند.
توسيه اکید او این است که باید برای چنین روزی دفاع مان را آماده کنیم.

?سرعت همه گیری ویروسی اگر زیرساخت های اساسی آن و نیروهای آموزش دیده ویژه بلافاصله به صحنه نبرد گسیل نشوندو آماده نباشند، غافلگیر می شویم.

?آمادگی استراتژیک باید متکی برفرآیند وکارآمدی یک سیستم باشد تا درهمه زمینه ها هدفمند عمل کند وگرنه درنهایت اپیدمی اتفاق می افتدو خسارت سنگین وارد می کند.

?دولت مردان و سیاست مداران ومردم میهن مان اکنون در چنین شرایطی قرار گرفته اند بایدبا استفاده ازتجربیات جهانی با پیش آگاهی ویک مدیریت سیستماتیک متمرکز و قدرتمند اجبارا و قاطعانه بدون مماشات بحران را كنترل كند.
تامین واداره سلامت ملت مانند اداره جنگ است منتهی جنگی که دفاع اصلی آن پیشگیری از انتقال ویروس و نجات مبتلايان است.

?این ویدئو و سخنان بیل گیتس نمونه‌ای برای امروز کشور ما و درس بسیار بزرگی است در نحوه اداره یک ملت درجبهه دیگر، ما باید از دست آوردها و تجربیات جهانی در شرایط بسیار حساس استفاده کنیم وماهم نمونه و الگویی از تجربه جهانی باشیم تا دیگران برای نجات خود نیز از دانش ما بتوانند استفاده کنند.

? برای داشتن فردای بهتر برای میهن مان، متحد و قاطعانه عمل کنیم.

‎#کرونا_را_شکست_میدهیم

? انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

جهت مشاهده فیلم اینجا را کلیک کنید

 

دیدگاهها بسته شده است.