دکتر رضا تباری دبیر مشاور علمی اندودانتیکس

دکتر رضا تباری

دبیر مشاور علمی اندودانتیکس

یازدهمین کنگره علمی سالیانه

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

 راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست                   آن جا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست

 هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود                 در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

 

اساتید گرامی، همکاران ارجمند و دانشجویان عزیز، درود بر شما. بار دیگر موسم دیدار یاران فرا رسید. یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از ۲۴-۲۱ دی ماه ۹۵ در تهران مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.

پیشرفت های حیرت انگیز اخیر در زمینه فن آوری های دیژیتال و نفوذ این تکنولوژی به حیطه پزشکی و علی الخصوص دندانپزشکی توانسته تغییرات شگرفی در نگرش، دانش و عملکرد دندانپزشکان ایجاد نماید. مکررا شاهد تولید نرم افزار و سخت افزارهای مختلف هستیم که به سرعت سیر خود را در شاخه های مختلف دندانپزشکی باز نموده و به یاری دندانپزشکان برای تشخیص سریع و ساده تر و ارائه درمان های صحیح و دقیق تر، شتافته است.

ما اکنون شاهد حضور و استفاده بهینه از امکانات علوم دیژیتال در شاخه های رادیولوژی، جراحی، ایمپلنت، پروتز و ارتودنسی هستیم.

رشته اندودانتیکس نیز مانند سایر شاخه های دندانپزشکی از امکانات و فن آوری های دیژیتال بهره فراوان برده است. استفاده گسترده و روزمره از رادیوگرافی های دیجیتال در هر تشخیص و درمان بخشی از آن می باشد.

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران سعی دارد تا در این مهلت چند روزه کنگره همراه با حضور سخنرانان بنام، موضوعات مختلف و مورد بحث از فن آوری های دیژیتال را در دندانپزشکی مطرح و به دندانپزشکان و دانشجویان عزیز و گرامی آموزش و انتقال دهد. امید است که حضور شما سروران گرامی باعث رونق و گرمی این کنگره گردیده و مباحث در خور حضورتان باشد.

کی شعر تر انگیزد، خاطر که حزین باشد              یک نکته از این معنی، گفتیم و همین باشد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.