برگزاری بازآموزی‌های دندانپزشکی اندو (۱)/جمعه صبح ۲۴/۰۶/۹۶

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
برگزاری بازآموزی های جدید دندانپزشکی
اندو (۱) جمعه صبح ۲۴/۰۶/۹۶

بازاموزی اندو با دبیری علمی آقای دکتر رضا تباری صبح روز جمعه مورخ ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ برگزار شد که با استقبال خوب همکاران مواجه گردید.
سخنران اول آقای دکتر رضا تباری (اندودنتیست) از اساتید به نام و برجسته در زمینه روش های تشخیص، طرح درمان انتخاب بیمار و آموزش به بیمار به ایراد سخنرانی پرداختند و به ارائه نکات بسیار کلیدی و مهم در این زمینه پرداختند.
در ادامه آقای دکتر سهراب سوادکوهی (اندودنتیست) و از اساتید جوان و برجسته با بیانی شیوا به سخنرانی در زمینه چگونگی حفظ پالپ، اصول بی حسی در اندو پرداختند و نکاتی بسیار مفید و کارآمد درباره ی انواع روش های بی حسی و همچنین چگونگی رفتار پالپ در درمان عنوان کردند.

 


سخنران آخر آقای دکتر امیرعباس مشاری (اندودنتیست) و از اساتید جوان و صاحب سبک به تدریس مبحث استفاده از دستگاه اپکس فایندر و دیجیتال رادیوگرافی پرداختند و در آخر نیز چگونگی کار با دستگاه Apex Locator به صورت Demo برای همکاران انجام شد.


همکاران عزیز استقبال بسیار خوبی از این برنامه داشتند و در پایان هر سخنرانی، سخنرانان به پرسش های مطرح شده پاسخ گفتند و مشارکت و تبادل اطلاعات خوبی در خلال مباحث از جانب شرکت کنندگان صورت گرفت.
برنامه توسط خانم دکتر نیوشا همای نیکفر بسته شد. و مسئول دبیرخانه سرکار خانم سمیرا باحجب تبریزیان امور هماهنگی را به سرانجام رساند.

دیدگاهها بسته شده است.