رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد:

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی اعلام کرد: کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی) جهت صدور حواله اقلام مذکور ملزم به ثبت اطلاعات واحد خود در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی می باشند.

متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

قابل توجه کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیر دانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی)

نحوه ثبت نام الکترونیکی جهت تامین اقلام حفاظت فردی

نظر به اهمیت شفاف سازی نحوه توزیع و مصرف اقلام حفاظتی و لزوم تامین این اقلام برای کلیه متقاضیان غیردانشگاهی از قبیل موسسات درمانی، دستگاه های دولتی، ارگان ها، نهادها، کارخانجات تولیدی و… ؛ بدین وسیله به اطلاع می رساند، متقاضیان مذکور از روز شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ملزم به ثبت اطلاعات درخواست خود بصورت الکترونیکی در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir/PublicDashboard  می باشند.

یادآور می گردد هرگونه درخواست حواله اقلام حفاظتی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ صرفاً به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود و هرگونه درخواست کتبی غیر قابل رسیدگی می باشد.

اطلاعات مورد نیاز جهت درج در سامانه الکترونیکی طبق “فایل پیوست ضمیمه” می باشد.

متقاضیان می توانند جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات خود می توانند با شماره تلفن ۰۹۰۵۰۴۹۱۰۹۳ تماس حاصل نمایند.

https://behdasht.gov.ir/206593

دیدگاهها بسته شده است.