برگزاری سمپوزیوم علمی اندوروتاری ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ – مرکز بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری سمپوزیوم علمی اندوروتاری

۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ – مرکز بهداشت و درمان اسلامشهر

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران  – شعبه اسلامشهر

 

به نام خدا

با استعانت از خداوند متعال و حمایت بی دریغ ریاست محترم انجمن دندانپزشکان عمومی ایران استاد ارجمند آقای دکتر باقر شهنی زاده اولین بازموزی حضوری در شهرستان اسلامشهر در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در محل شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزار گردید. در این دوره تعداد ۴۱ نفر از همکاران تبت نام و شرکت نمودند.

برنامه راس ساعت ۸ صبح با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.

دکتر تورج صفوی ریاست هیات مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شعبه اسلامشهر به مهمانان و شرکت کنندگان خیر مقدم گفتند و سپس استاد ارجمند دکتر باقر شهنی زاده طی سخنان کوتاهی سمپوزیوم را افتتاح نمودند.

استاد ارجمند جناب دکتر احسان اثناعشری سخنران؛ در قسمت اول آموزش اندوروتاری را به صورت بسیار کاربردی و عملی توضیح دادند. در ادامه برنامه دمو به صورت عملی برگزار شد. سپس در پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان دکتر احسان اثناعشری سوالات شرکت کنندگان را بسیار کاربردی پاسخ دادند.

در ساعت ۳۰/۱۰ تنفس اعلام شد و پذیرایی از مهمانان به عمل آمد.

در قسمت دوم برنامه که از ساعت ۱۱ شروع شد، استاد ارجمند جناب آقای دکتر علی کاظمی به طور مبسوط در مورد موارد کاربردی اندو‌روتاری توضیحات کلینیکی و تئوریک مفصلی ارایه کردند. در انتها به سوالات شرکت کنندگان پاسخ جامع دادند. برنامه راس ساعت ۱۳ به پایان رسید.

لازم است از اسپانسر سمپوزیوم اندو، مدیریت محترم شرکت آزاد تجارت پارس جناب آقای دکتر علیرضا عباسی و همکاران محترم شان که بسیار همراهی و همکاری نمودند، کمال تشکر و قدردانی را ابراز نمائیم.

برنامه بازخورد بسیار مناسبی از سوی همکاران داشته و تمام شرکت کنندگان از برنامه که بسیار کاربردی برگزار گردید رضایت داشتند و باعث شد که انجمن در ارایه سمپوزیوم دندانپزشکی بعدی تشویق و برنامه ریزی نماید.

با تشکر

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شعبه اسلامشهر

دیدگاهها بسته شده است.