پیام دکتر ثریا شاکری مسئول اجرایی علمی پروتز کنگره یازدهم

دکتر ثریاشاکری

مسئول علمی اجرایی پروتز

یازدهمین کنگره علمی سالیانه

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

 

 

همکاران دندانپزشک،

یازدهمین کنگره علمی سالانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در تاریخ ۲۴-۲۱ دی ماه در تهران برگزار خواهد شد.

تغییرات و تحولات در مهندس پزشکی و حوزه IT در سال های اخیر بر تمامی علوم از جمله پزشکی و دندانپزشکی تاثیرات زیاد و مثبتی گذاشته است. امروزه یادگیری دندانپزشکی دیژیتال و به روز بودن دندانپزشکان از دنیای دندانپزشکی نوین و دیژیتال جزو اصول اولیه کاری می باشد و موفقیت در تشخیص و درمان و سرعت کار کاملا وابسته به یادگیری این فناوری است و نتایج مطلوب و بهتری در درمان بیماران دارد و نیز راحتی کار دندانپزشک و بیمار از مهم ترین دستاوردهای آن است. لذا از همه اساتید و همکاران دندانپزشک و دانشجویان عزیز دعوت می کنیم با شرکت در کنگره یازدهم و بهره گیری از این علوم گام مهمی در پیشرفت دندانپزشکی کشور برداشته و در تبادل اطلاعات روز دنیا مشارکت نمایند.

امیدواریم با همکاری شما بار دیگر کنگره ای موفق در پیشرو اهداف انجمن دندانپزشکان عمومی و اعتلای دانش دندانپزشکی کشور داشته باشیم.

دیدگاه برای “پیام دکتر ثریا شاکری مسئول اجرایی علمی پروتز کنگره یازدهم
  1. آیا می‌توانید اهمیت و اثرات تغییرات و تحولات در حوزه‌های مهندسی پزشکی و فناوری اطلاعات بر علومی چون پزشکی و دندانپزشکی را توضیح دهید؟ چگونه یادگیری دندانپزشکی دیجیتال و استفاده از فناوری مدرن در این حوزه به بهبود تشخیص و درمان بیماران کمک می‌کند؟
    Visit us telkom university

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.