پیام دکتر نیوشا همای نیکفر به مناسبت یازدهمین کنگره

 

دکتر نیوشا همای نیکفر

مسئول اجرایی علمی اندودانتیکس

یازدهمین کنگره علمی سالیانه

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

 

و باز حماسه‌ای دیگر از انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در شرف وقوع است یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران برگزار خواهد شد .

دانش بشر در همه زمینه‌ها و رشته‌ها تخصصی در حال پیشرفت چشمگیری می‌باشد. در چند سال اخیر پیشرفت‌ها و نوآوری‌های زیادی در علم دندانپزشکی به وجود آمده است که موجب تحولات بسیاری در روند درمان دندانپزشکی گردیده است.

ابزار و فناوری‌های جدید با تکنولوژی‌های پیشرفته بازار تجاری دندانپزشکی را مملو از این مواد و ابزار کرده است، که همکاران دندانپزشک را ملزم به یادگیری علم، چگونگی بهره‌مندی و بکارگیری این تکنولوژی‌ها وادار کرده است.

بدیهی است که علم لایتناهی است و هیچ حدومرزی برای پیشرفت آن و همچنین یادگیری آن وجود ندارد. ورود تکنولوژی‌های جدید در علم دندانپزشکی از سویی دقت درمان‌ها را بسیار بالا برده و از سوی دیگر پروسه درمان را برای دندانپزشک و همچنین  بیمار تسهیل کرده است.

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران مفتخر است با انتخاب تم “دندانپزشکی دیجیتال ” در یازدهمین کنگره علمی سالیانه خود همچون گذشته افق تازه‌ای از علم و نوآوری‌های به روز را با همکاری و همراهی اساتید گران‌مایه میهن‌مان در اختیار دندانپزشکان عزیز سراسر ایران بگذارد.

استاد گرامی جناب آقای دکتر پارسا آتش رزم متخصص پروتزهای دندانی از اساتید برجسته و بنام کشورمان دبیر علمی کنگره هستند و سرکار خانم دکتر لیلا صدقی یار همیشگی انجمن باتجربه بالا در امر مدیریت به‌عنوان رئیس کنگره برگزیده شدند .

از تمامی همکاران گرامی سراسر کشور  و دانشجویان عزیز دعوت می‌کنیم تا با شرکت در کنگره یازدهم که در تاریخ ۲۴-۲۱ دی‌ماه ۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود فصل جدیدی از دندانپزشکی را تحت عنوان “دندانپزشکی دیجیتال” را برای خود گشوده و با یادگیری اصول و مبانی این علم در ارتقاء دانش خود و ارائه درمان‌های بهتر و مؤثرتر گام مهمی بردارند.

مفتخریم که با همکاری و همراهی شما عزیزان بار دیگر حماسه‌ای در عرصه علم و پیشرفت آن بیافرینیم.

منتظر حضور گرم و باشکوه شما می‌باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.