پیام دکتر صدیقه امجدی دبیر علمی اجرائی یازدهمین کنگره

دکترصدیقه امجدی

دبیر علمی  اجرائی یازدهمین کنگره

یازدهمین کنگره علمی سالیانه

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

همکاران ارجمند
همانطور که مستحضر هستید علم دندانپزشکی در سال های اخیر شاهد پیشرفت های چشمگیری در فن آوری های کاربردی خود بوده است.
راه حل های مدرن و تکنولوژی های دیجیتال گوناگونی در دسترس همکاران دندانپزشک قرار گرفته است.  از جمله تصویربرداری های دیجیتالی، پرونده های الکترونیکی، قالبگیری های دیجیتال و …. که با کاربرد آن ها درمان بیماران دقیق‌تر و با سرعت بیشتری انجام می گیرد.  بدون شک روز به روز استفاده از سیستم ها و روش های دیجیتالی در دندانپزشکی افزوده خواهد شد و به زودی جایگزین روش های درمان سنتی می گردد که این امر موجب تشخیص و درمان های بهتر و با کیفیت بالاتر برای بیماران می گردد.
همواره استفاده از تکنولوژی روز دنیا ما را در حل مشکلات و موانع در عرصه درمان یاری می نماید. انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با انتخاب تم اصلی “دندانپزشکی دیژیتال” در یازدهمین کنگره علمی سالیانه خود مانند همیشه پیشرو آموزش دانش نوین در عرصه دندانپزشکی می باشد.
بر هر همکار دندانپزشک لازم است تا با بروزرسانی و ارتقاء دانش کاربردی خود، بهترین و با کیفیت ترین درمان را برای بیماران خود انجام دهد. از این رو از همه همکاران گرامی در سراسر ایران عزیزمان دعوت می کنیم تا با شرکت در کنگره یازدهم با تغییرات تازه علمی آشنا شوند و مهارت های حرفه ای خود را افزایش دهند.
باعث افتخار است که میزبان حضور پرشور شما همکاران گرامی در یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران که در تاریخ ۲۴-۲۱ دی ماه ۹۵ در تهران، مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد، باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.