پیام دکتر شبنم حنیفه زاده مسئول اجرایی علمی جراحی کنگره یازدهم

دکتر شبنم حنیفه زاده

مسئول اجرایی علمی جراحی

یازدهمین کنگره علمی سالیانه

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

 

یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ۲۴-۲۱ دی ماه ۹۵ در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. کادر علمی شورای مشاوران اجرایی و کادر مرکزی اجرایی انجمن به ریاست جناب آقای دکتر باقر شهنی زاده در تکاپوی برگزاری هر چه باشکوه‌تر و کارآمدتر این رویداد علمی در عرصه دندانپزشکی کشور هستند که امید است این وظیفه را با سربلندی به انجام رسانند.

یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در سال جاری با تم “دندانپزشکی دیجیتال” بر آن است تا تاثیرات علوم رایانه و مهندسی پزشکی را در علم دندانپزشکی و پیشرفت های علمی که به طریق این فناوری ارزشمند حاصل گردیده، به نمایش بگذارد و با ارائه تازه های این فن آوری و نقش آن در دندانپزشکی از مدیریت مطب تا تشخیص و طرح درمان صحیح و کاهش شکست های درمان گامی موثر در آگاهی دندانپزشکان گرامی برداشته شود.

امید است همکاران گرامی با حضور فعال در این کنگره در وهله اول با افزایش علم و آگاهی خود در درمان بیماران خود تواناتر گشته و نهایتا در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد بزرگ علمی سهیم گردند و به اعتلای دندانپزشکی کشور همت گمارند.

پیروز و برقرار باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.