پیام دکتر آرش رحیمی به مناسبت یازدهمین کنگره علمی سالیانه

 دکتر آرش رحیمی

دبیر مشاور علمی لیزر

یازدهمین کنگره علمی سالیانه

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

سالهاست  که در حوزه لیزر در دندانپزشکی و علوم مرتبط با آن بصورت آکادمیک در سطوح مختلف آموزشی و پژوهشی  در خدمت همکاران  بوده  و هستم. نیاز سنجی همکاران ارجمند در زمینه آموزش لیزر در این  سال‌ها  منجر به طراحی و اجرای ایده های نوین در  ایران توسط اینجانب به جهت خدمت بیشتر به همکاران گردید.

طراحی و اجرای اولین دوره جامع  علمی کاربردی لیزر  دایود در ایران، طراحی و اجرای  اولین دوره علمی کاربردی لیزر کم توان در دندانپزشکی، تشکیل  اولین کانال و گروه آموزشی لیزر در دندانپزشکی، تهیه مجموعه فیلم های علمی آموزشی کلینیکی لیزر کم توان در دندانپزشکی  و لیزر دایود در دندانپزشکی، از فعالیت‌های منحصر به فرد من می باشد. اقتباس مثبت سایرفعالان در این زمینه از  روش های فوق، انگیزه ام را برای خدمت دو چندان  کرد.
نکته ای که در این چند سال ذهن مرا درگیر میکرد، نحوه اجرا و برگزاری کنگره های لیزر  در دندانپزشکی بود که بدون توجه به نیاز شرکت کنندگان،  تکراری بودن موضوعات و بازده پایین، برگزار  می گردید که ما حصل آن استقبال  کم همکاران  از این قبیل برنامه  ها شده است. لذا  همیشه مترصد فراهم شدن بستر و راه کاری جهت تغییر رویه موجود بودم.
همانطور که مستحضر هستید جهت اجرایی کردن یک ایده اینچنین، نیاز به مجموعه ای پویا و کارآمد  و بدور از اغراض تجاری است،  که خوشبختانه با وجود این نکات مثبت در انجمن پر افتخار دندانپزشکان  عمومی ایران راه برای اجرای تحول در این مقوله هموار  شد.
در کنگره یازدهم  انجمن دندانپزشکان عمومی ایران که با نگاه ویژه به دندانپزشکی دیجیتال و مدرن  طراحی و اجرا خواهد شد، با توجه به نقش  لیزر  در این فضا توجه  خاصی به کاربرد لیزر در دندانپزشکی در این کنگره شده  و ماحصل آن طراحی پنل  ها ی تخصصی و مشترک متعدد با سایر رشته ها  شده است. تمام  تلاش  این است با نو آوری در طراحی سخنرانی  های  کاربردی با مشارکت همکاران توانمند در عرصه کلینیک در این حوزه برگی درخشان  در تاریخ لیزر در دندانپزشکی ایران رقم بزنیم.
طراحی پنل  ها و سخنرانی  ها طوری خواهد بود که همکارانی که قبلا در این حوزه آموزش دیده اند موفق به بسط دانش و رفع  مشکلات کلینیکی خود خواهند شد و همکارانی که هنوز آغاز  را در این بحر تجربه نکرده  اند، می توانند  نقطه  شروع خود را در این کنگره  یافته و ضمن استفاده از مطالب بطور کامل  و قابل درک، ادامه راه را با انجمن با افتخار دندانپزشکان  عمومی ایران با شرکت در دوره جامع لیزر در دندانپزشکی همراه شده و علاوه بر آموزش کلینیکی  جامع و علمی،  مدرک مورد تایید اخذ نموده تا بتوانند در جهت ارتقای  سطح خدمت به بیماران خود و کسب رضایت آنان فصلی نو در فعالیت حرفه ای خود رقم زنند.
با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.