اطلاع رسانی یازدهمین کنگره به نظام پزشکی سراسر کشور

انجمن ها در سراسر کشور بزرگترین رسالت در ارتقاء دانش گروه پزشکی را بعهده دارند، سازمان نظام پزشکی در کلیه کشور بعنوان بزرگترین نهاد مدنی صنفی کشور باید تلاش خود در حمایت از تمام این انجمن‌ها برنامه‌ریزی کند و به دور از هر گونه تبعیض این اقدامات را بنحو احسن عنایت فرمایند.

کنگره های دندانپزشکی؛ به لحاظ خاصیت محتوایی و شکلی حرفه دندانپزشکی، نقش مهم در انتقال دانش روز را دارد و  از کارایی و اهمیت خاص برخوردار است. این کنگره‌ درتحول روش های درمان و آگاهی نسبت به ارتقاء آکادمیک جایگاه آموزشی کارآمد دارد. در این کنگره‌ها به سرعت می‌توان کسب دانش در درمان بیمار توفیق بیشتری پیدا کرد.

این مکاتبه صرفا برای کمک به اطلاع رسانی وسیع در سراسر کشور نسبت به کنگره های دندانپزشکی بخصوص کنگره های انجمن دندانپزشکان عمومی ایران که طیف وسیعی از همکاران دندانپزشک را درتمام کشور پوشش می دهد، می باشد.

خبر مسرت بخش برگزاری یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با تم اصلی Digital Dentistry در مرکز همایش های برج میلاد در تاریخ ۲۴-۲۱ دی ماه ۱۳۹۵ به اطلاع می‌رسانیم.

این کنگره در بیش از ۵ سالن اصلی با بیش از ۱۵ کارگاه علمی تخصصی، همراه با نمایشگاه بزرگ مواد، وسایل دندانپزشکی در کشور برگزار می گردد.

خواهشمند است به هر نحو مقتضی خبر برگزاری این کنگره را به اطلاع همکاران آن استان، شهرستان برسانید. بدیهی است چنانچه‌ هزینه‌ای از باب اطلاع رسانی منظور است با شماره ۰۲۱۲۶۴۲۰۴۳۰ تماس حاصل کرده تا اقدامات لازم صورت گیرد. یقین ما را سپاسگزار همکاری خودتان خواهید کرد.

از همکاری همیشگی و ارزشمندتان سپاسگزاریم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.