بازآموزی مدون ارتودنسی(۳) صبح روز جمعه ۲۷ مهرماه ۹۶ در محل انجمن دمدامپزشکان عمومی ایران برگزار گردید.

گزارش بازآموزی
ارتودنسی ۳
انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
صبح روز جمعه ۲۷ مهرماه ۹۶ در محل انجمن برگزار گردید.

برنامه مدون ارتودنسی ۳با عنوان درمان مشکلات فکی در ابعاد عرضی و عمودی در صبح پنج شنبه مورخ ۲۷ مهرماه ۹۶ در محل انجمن دندانپزشکان عمومی ایران برگزار شد.
اولین سخنران دکتر آقای ابراهیم مهر پرور متخصص ارتودنسی از سخنرانان مجرب و با سابقه کشور با مبحث تشخیص موارد ساده از پیچیده و توضیحات جامع از مراحل مختلف تریاژ و ذکر مثال های کارساز و ارائه اسلایدهای مناسب توضیحات کامل دادند و به سوالات دانش اموختگان پاسخ مناسب دادند.
سخنران بعدی دکتر سید صابر گوگانی ارتودنتیست از اساتید جوان و ارزشمند کشور در مورد چگونگی تشکیل و تشخیص مال اکلوژن های اپن بایت و دیپ بایت شرح کامل دادند و مروری بر اصول تریاژ در ارتودنسی و اینکه هر بیمار در حیطه ارتودنسی پیشگیری در تریاژ توضیحات کامل دادند.
اخرین سخنران دکتر پویا علیایی از سخنوران جوان و توانمند و متخصص ارتودنسی در مورد آشنایی با مشکلات فکی در بعد عرضی با دستگاه های expander شامل: palatal expander و tonque cribe و … و درمان در محدوده ذکر شده مباحث جامعی را ارائه دادند.
کلیه مطالب مورد توجه دندانپزشکان حاضر در جلسه قرار گرفت
اجرای برنامه مدون خانم دکتر صدیقه امجدی و مسئول اجرایی علمی دکتر مژگان قدیمی و مسئول دبیرخانه خانم مهندس سمیرا باحجب تبریزی یان بود.

دیدگاهها بسته شده است.