مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت اول انجمن دندانپزشکی ایران – ۹۷/۱۱/۲۴ در سکوت محض و دور از اطلاع اعضاء تشکیل شد!

 

 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت اول
 انجمن دندانپزشکی ایران – ۹۷/۱۱/۲۴
در سکوت محض و دور از اطلاع اعضاء تشکیل شد!

 مجمع بدون اطلاع اعضاء آیا می شود؟
همکار ارجمند؛
با درود،  همزمان با چاپ آگهی فراخوان کاندیداتوری هیئت مدیره و بازرس انجمن دندانپزشکی ایران که در روزنامه اطلاعات به شماره ۲۷۱۹۶ به تاریخ ۹۷/۱۰/۲۳ چاپ شده بود؛ یک آگهی دیگری هم زیر آن چاپ شد که متن آن آگهی این است؛ این اطلاعیه دقیقا برخلاف آئین نامه انتخاباتی انجمن های علمی گروه پزشکی می باشد لطفا با دقت مطالعه بفرمائید:
متـن آگـهی :


آگهی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده  (نوبت اول) انجمن علمی دندانپزشکی ایران
شماره ثبت ۲۲۹۶۱  شناسه ملی ۱۰۱۰۳۶۸۲۴۳۱
بدین وسیله به اطلاع اعضای محترم می رساند: مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده انجمن علمی دندانپزشکی ایران (نوبت اول) ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ در محل تهران، کوی نصر، خیابان شهید علیالی غربی، پلاک ۸۳  با دستورجلسه ذیل برگزار می‌گردد :
دستورجلسه: ۱-  گزارش هیئت مدیره  ۲- گزارش بازرس  ۳- تصویب تراز مالی ۴- انتخابات

هیئت مدیره


۱-انتخابات الکترونیک، مجمع عمومی نوبت اول و دوم ندارد و صرفاً یک مجمع غیرحضوری دارد. این یکی از چالش‌های بزرگی بود که آیین نامه انتخابات انجمن های علمی وزارت بهداشت با قوانین ثبت شرکت ها داشت که باید دو مجمع تشکیل می شد.پیشنهادات انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در اصلاح آن هم که جریان جناحی حاکم در کمیسیون توجه نکرد و امروز خودش شبه مجمع برگزار می کند.
۲-  در مجامع عمومی نوبت اول نصف بعلاوه یک اعضاء اگر حاضر شوند، مجمع رسمیت می‌یابد:  قبل از این مجمع هیچ پیامی از طرف انجمن دندانپزشکی ایران انتشار نیافت و تعداد اعضا که در رسمیت مجمع مستقیم تاثیر میگذاشت نیز اعلام نشده بود. چون این برنامه مهندسی شده بود. اگر نصف بعلاوه یک اعضا جمع می شدند، چه اتفاقی می افتاد؟ اعضاء انجمن دندانپزشکی ایران در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ در سامانه کمیسیون انجمن ها ثبت نشده بودند! پس مجمع بدون عضو تشکیل شده است و انتخاباتی طبق قانون نمی توانست انجام شود.۳- یادمان باشد ما در انتخابات الکترونیک طبق جدول صفحه ۵ آیین نامه انتخابات وزارت بهداشت فقط یک مجمع داریم؟
۴-  قاعدتا باید در این مجمع کاندیداهای انتخابات مطلع و حاضر می شدند. در حالیکه هنوز لیست آن جهت تایید  به وزارت بهداشت ارسال نشده بود.۵-  جالب اینکه این آگهی را هیئت مدیره (انجمن علمی دندانپزشکی ایران) انتشار داده است، درصورتیکه برگزاری انتخابات، وظیفه کمیته انتخابات است! پس چرا هیات مدیره خارج از وظایف خود آن را امضا و چاپ کرده است؟ کمیته انتخابات هم وظیفه اعلام گزارش عملکرد هیات مدیره و بازرس را هم ندارد. اکنون که کمیته انتخابات در این آگهی نامش ذیل آن نیست پس دیگر چه کاره است؟ هیات مدیره چه کار دارد که در این آگهی انتخابات را اعلام کند؟ در مجمع نوبت دوم هم طبق قانون به هیچ وجه نمیشود دستور جلسه را عوض کرد. عجب آش شله قلمکاری!

۶️- در انتخابات الکترونیک دستور جلسه گزارش هیات مدیره، بازرس، تصویب تراز مالی نداریم! فقط انتخابات هیات مدیره و بازرس مثل تمام انتخاباتی که تاکنون انجام شده است و مطابق آئین نامه اجرایی وزارت بهداشت و تغییر ماده ۱۴ اساسنامه انجمن علمی دندانپزشکی ایران در تاریخ  ۱۳۹۶/۱۲/۳ مجمع عمومی سالیانه جدا از انتخابات باید برگزار می شد. عجب داستانی است! رانت حکومتی چه می کند! ما عدم انطباق تمامی این مراحل با آئین نامه های قانونی را بازگو خواهیم کرد. بادقت اطلاعیه ها را دنبال کنید…
الف- لطفا آیین نامه انتخابات انجمن های علمی را مطالعه کنید. تبصره بند ۱۵ ماده ۱۲  صراحتا اعلام کرده مجمع عمومی گزارش عملکرد هیات مدیره و مالی و گزارش بازرس قبل از انتخابات باید تشکیل می شد.
ب-کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی موظف است علت تشکیل این مجمع عمومی و نوبت دوم را در تطابق با آئین نامه اعلام کند.
ج- لازم است کاندیداهای هیئت مدیره و بازرس و اعضاء پیوسته از حقوق خود مطلع باشند. جمع شدن اعضاء در روز انتخابات ۱۲ /۹۷/۲۳ اجتماع حضوری نخواهد داشت. این جریان مشکوک است. آن را نیز بازگو خواهیم کرد.
د- ارتقا شأن و جایگاه نهادهای مدنی با حساسیت و حضور در صحنه اعضا بوجود می آید . همکاران گرامی لطفا به این مسائل دقت کنید.

باعضویت در انجمن دندانپزشکی ایران
 و ثبت نام در سایت کمیسیون انجمن ها
در انتخابات شرکت کنید.
تنها راه، رفتن پای صندوق رأی الکترونیک است.
٢٣ اسفندماه ١٣٩٧ روز انتخابات

enlightenedبرای ملاحظه آئین نامه انتخابات انجمن های علمی گروه پزشکی اینجـا را کلیک نمائید.

enlightenedبرای ملاحظه اطلاعیه ها و اعلامیه های انتخاباتی اینجـا را کلیک نمائید.

دیدگاهها بسته شده است.