گزارش برگزاری هفته چهارم از یازدهمین دوره جامع زیبایی

گزارش هفته چهارم از یازدهمین دوره جامع زیبایی
انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
۸ و ۷ مردادماه ۹۵

پرسلن لامینیت و ونیر
پنج شنبه ۷ مردادماه ۹۵
دکتر سعید نعمتی دندانپزشک ترمیمی و از اساتید برجسته دانشگاهی مبحث پرسلن لمینیت را تدریس نمودند. ایشان در مورد تاریخچه پرسلن لمینیت Indication contra indication, در بیماران کاندید برای این روش با ذکر منابع و اسلایدهای مرتبط سخنرانی کردند. دکتر نعمتی روش های گوناگون، نحوه تراش وآماده سازی دندان و چگونگی mock upقبل درمان و استفاده از smile design  را بطور کامل تدریس نمودند. ایشان سپس در بخش کار عملی انتخاب دندان و تراش و قالبگیری را با تکنیک های مختلف ارائه نمودند. انتخاب رنگ که در دستیابی به زیبایی لمینت نقش بسزایی دارد در این مبحث بررسی و آنالیز شد. دکتر نعمتی در مورد ترمیم لمینیت در مطب و آشنایی با مواد موجود در این پروسه سخنرانی مهمی ایراد نمودند.
دکتر سعید نعمتی این آموزش را جزء توانایی های ویژه نامبردگان این حرفه می داند.
Gummy Smile Esthetic Surgery
جمعه ۸ مردادماه ۹۵

دکتر مهرنوش سبزه قبایی دندانپزشک ومتخصص جراحی لثه که استاد جوان و توانمند کشور می باشند، یکی از سرفصل‌های مهم و جذاب دوره زیبایی راکه اغلب میتواند نقش کلیدی وموثر در موفقیت درمان پرسلن لمینیت داشته باشد، تدریس نمودند. ایشان ملاحضات پریودنتولوژی در دندانپزشکی زیبایی وانواع گرافت ها را با اسلاید های کاربردی و براساس آخرین نتایج روز دنیا تدریس نمودند. دکتر سبزه قبایی سپس در بخش کارگاهی جراحی زنده اصول جراحی زیبایی وplastic periodontal surgery  وcrown lengthening  در soft hard tissue را بطور مبسوط توضیح دادند و برای بیمار جوان کاندید جراحی gummy smile surgery  را انجام دادند و ظرافت عمل را در دستیابی به درمان موفق  و رعایت اصول این روش به معرض عموم شرکت کننده در دوره زیبایی گذاشتند. این بخش از جراحی تاثیر بسیار زیاد و ارزشمندی در زیبایی لثه دارد که دکتر سبزقبائی با موفقیت و بخوبی آن را اجرا نمودند.
Esthetic & Occlusion
جمعه ۸ مردادماه ۹۵

در کنار دو برنامه اساسی لزوم داشتن اطلاعات آکادمیک از عوارض قبل و بعد درمان مهم بود. دراین بخش دکتر رامین آغنده دندانپزشک ومتخصص پروتز های دندانی، از اساتید ارزشمند و توانای کشور که پروتکل smile design را در مباحث زیبایی طراحی نمودند، اکلوژن در استتیک را با اسلاید های مناسب وکاربردی، تدریس نمودند. ایشان اصول اکلوژن را در کلاس های malocclusionتوصیح دادند و انتخاب بیمار را منوط به دانش اکلوژن میدانند که از عوارض در مانی وfailure های احتمالی جلوگیری می کند.
مسئول دوره جامع زیبایی دکتر صدیقه امجدی، مسئول اجرایی آن دکتر شکوفه شیراندشت و مسئول دبیرخانه ای مهندس سدره نصیرنیا هستند.
این دوره از موفقیت های چشمگیری برخوردا بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.