گزارش بازآموزی اندو (۵)/ پنج شنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۹

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

بازآموزی اندو ۵

پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۰۹

اندو از زمره رشته های دندانپزشکی که اکثریت دندانپزشکان عمومی در درمان های روتین مطب خود با آن روبرو هستند و سیر تحول آموزش های علمی آن و دست آوردهای تاثیر گذار تکنولوژی به ضریب موفقیت در درمان کمک شایانی کرده است.

“مبحث نشت پرکردگی تاجی و نقش آن در میزان موفقیت و شکست” توسط سخنران اول خانم دکتر منصوره میرزایی (متخصص ترمیمی) از اساتید برجسته دانشگاه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران آموزش داده شد، که انسانی فرهیخته و علاقمند به آموزش و دعوت از نسل جوان در عرصه آموزش و پیدا کردن پل موفقیت بیشتر می باشند.

سخنران دوم با موضوع بازسازی تاج دندان های اندو شده” توسط آقای دکتر کاوه خلج و متخصص ترمیمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و قزوین هستند با بیانی شیوا تدریس کردند.

پس از استراحتی کوتاه مبحث بعدی “ضایعات اندو-پریو اصول تشخیصی و مطرح درمان جایگاه اندو و ایمپلنت توسط خانم دکتر شبنم آقایان (پریودنتیست) و از اساتید جوان و موفق  بخش پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران اموزش داده شد.

در خاتمه مبحث اثر متقابل درمان های اندو-ارتو-پریو بر یکدیگر توسط آقای دکتر صابر سید گوگانی متخصص ارتودنسی همچنین از اساتید جوان و به نام میهن مان تدریس شد.

در پایان نیز جلسه ی پرسش و پاسخی با همکاران صورت گرفت و پاسخ به سوالات در بازگشایی مفاهیم، نقش تعیین کننده داشته است.

دبیر علمی این برنامه خانم دکتر منصوره میرزایی و مسئول اجرایی برنامه خانم دکتر صدیقه امجدی و مسئول اجرایی علمی سرکار خانم دکتر نیوشا همای نیکفر و مسئول دبیرخانه ای آن خانم مهندس سمیرا باحجب تبریزیان بوده است.

دکتر نیوشا همای نیکفر

مسئول بازآموزی اندو

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

دیدگاهها بسته شده است.