دکتر باقر شهنی زاده در «مطب مجازی» مشکلات خود را با دندان‌ پزشک مطرح کنید

ارتباط مستقیم با مهمان هفته خبرگزاری فارس در «مطب مجازی» مشکلات خود را با دندان‌ پزشک مطرح کنیدباقر شهنی‌زاده، دندان‌ پزشک و رئیس انجمن دندان‌پزشکان عمومی ایران هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات پزشکی هموطنان در زمینه بیماری‌های دهان و دندان، مهمان برنامه «مطب مجازی» خبرگزاری فارس خواهد بود.

به‌ گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، این خبرگزاری در راستای ارتقای سطح دانش سلامت مردم و فراگیری دانش کافی در زمینه، پیشگیری و شناخت برخی علایم و مشکلات زمینه‌ای بیماری‌ها، مطالب آموزشی و مصاحبه‌هایی را با بهره‌گیری از بهترین پزشکان کشور که هر هفته مهمان برنامه «مطب مجازی» هستند، منتشر می‌کند.

همچنین برای بالابردن سطح خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت در جامعه و تعامل دو سویه، مخاطبان فارس می‌توانند پرسش‌های خود از پزشک مهمان هفته را، تا پایان روز جمعه سوم دی ماه، از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۱۱۶۶۷ یا آیدی تلگرامی fars_health@ مطرح کرده و پاسخ‌های خود را هفته آینده، از طریق برنامه «مطب مجازی» در صفحه مشاوره سلامت خبرگزاری فارس دریافت کنند.

دکتر باقر شهنی زاده، دندان پزشک عمومی و رییس انجمن دندان پزشکان عمومی ایران، هفته آینده مهمان برنامه مطب مجازی در خبرگزاری فارس خواهد بود.

شما می‌توانید سوالات و مشکلات خود را در زمینه بیماری‌های دهان و دندان، عفونت های دهان، پوسیدگی دندان و بیماری های لثه و ایمپلنت های دندانی، از روش‌های اعلام شده مطرح کنید.

لبنک خبر در خبرگزاری فارس:http://fna.ir/12ERG9

2 دیدگاه برای “دکتر باقر شهنی زاده در «مطب مجازی» مشکلات خود را با دندان‌ پزشک مطرح کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.