بازدید انجمن دندانپزشکان عمومی ایران از بنیاد خیریه امید مهر

بازدید انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

از بنیاد خیریه امید مهر

۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۵


همکار گرامی
پیرو اطلاعیه قبلی و آغاز اقدامات  انجمن دندانپزشکان عمومی ایران برای کمک و توانمندسازی دختران و زنان جوان در وضعیت دشوار تا زمان خود کفایی آسان در زندگی اجتماعی؛ موسسه امید مهر، بازدیدی از محل این موسسه برای آشنایی با نحوه عملکرد کادر زحمتکش آن بعمل آورده است. این بازدید در تاریخ ۹۵/۱۱/۲۸  با حضوردکتر شهنی زاده رئیس انجمن و اعضاء هیات مدیره و کادر اجرایی انجمن صورت پذیرفته است. در این بازدید با مقامات مسئول موسسه امید مهر تبادل نظر گردید و از مراکز توانمندسازی این موسسه شامل مرکز آموزش کامپیوتر، طراحی، نقاشی، تصویرسازی، سفالگری، گرافیک و کتابخانه  بازدید بعمل آمد .
کارورزان و هنرجویان تحت سرپرستی این موسسه علاوه بر آماده سازی های مذکور به آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از مدرسه، دبیرستان و دانشگاه نیز باحمایت مشغول هستند. تمام این اقدامات برای بازپروری و توانمندسازی  این دختران و زنان برای بازگشت به جامعه است.
پس از این بازدید همانطور که قبلا اعلام گردید انجمن توسط کادر مرکزی خود با دعوت از این مجموعه به معاینه دندانپزشکی ایشان به طور دقیق اقدام کرد . از طریق این اقدام پرونده دندانپزشکی تکمیل گردید و کلیه نیازهای دندانپزشکی ایشان براساس اولویت طراحی شد.
همکاران داوطلبی که مایل هستند در اینکار خیر همکاری کنند برای هر رشته دندانپزشکی اعم از ترمیمی، اندو، پروتز،جراحی، ارتودنسی، پریو ، رادیولوژی و ….اعلام آمادگی نمایند. با انجمن تماس حاصل فرمایند. در این همکاری متقابل تعداد بیمارانی را که می توانند درمان کنند دریک هفته یا یک ماه با مشخص کردن نوع درمان به انجمن اعلام نمایند. پس ازآن با نامه معرفی موسسه خیریه امید مهر و انجمن، بیماران اعزام می‌گردند .
 درمان‌های انجام شده در پرونده بیمار در مطب همکاران و  پرونده همراه ایشان درج می گردد تا مراحل درمانی بتواند  ادامه یابد و کنترل شود.
هم‌نوعان ما به کمک‌ یکایک ما نیازمند هستند کمک های ما به دستاوردی بزرگ و ارزشمند تبدیل خواهد شد. با انجمن تماس حاصل فرمایید و اعلام همکاری فرمایید تا از دست‌های انسان دوستانه شما نیازمندان بهره‌مند گردیم.

دیدگاهها بسته شده است.