گزارش بازآموزی مدون اورژانس ها و CPR /انجمن دندانپزشکان عمومی ایران /صبح روز جمعه مورخ ۱۶ تیرماه ۱۳۹۶

گزارش بازآموزی مدون اورژانس ها و CPR
❇️انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
?صبح روز جمعه مورخ ۱۶ تیرماه ۱۳۹۶

اولین سخنران ،خانم دکتر فینا ناوی از اساتید با تجربه و هیئت علمی بخش جراحی فک و صورت دانشگاه آزاد اسلامی در مورد اورژانس دندانپزشکی با توجه به شرایط بیمار و چگونگی مدیریت زمان از جهت اهمیت حیاتی نکات و راهکارهای ارزنده ای ایراد نمودند.ایشان آمادگی دندانپزشک را در پیشگیری شرایط اورژانس وتصمیم گیری طبق عملکرد استاندارد در تثبیت شرایط مطلوب بیمار تا هدایت به مراکز بیمارستانی ،موثر دانستند که لزوما با آموزش های دوره ای میتوانند مهارت کنترل موارد اورژانس پیدا کنند.
در بخش اورژانس بیماریهای سیستمیک و فشار خون و بیماری های قلب آقای دکتر حمیدرضا محاسنی اقدم متخصص و جراح فک و صورت و از اساتید توانمند کشور و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی،مطالب ارزنده مهمی رابیان کردند. ایشان سپس موارد استفاده از داروهای کیت اورژانس و چگونگی انجام روش های احیاء تا رسیدن به شرایط مناسب جهت ارجاع بیمار به بیمارستان تدریس نمودند. روش تزریق وریدی با اسلاید و بر روی مانکن در بخش کار عملی تدریس شد .در انتهای هر بحث فرصتی برای طرح سوال از سوی دندانپزشکان شرکت کننده ،داده شد و سخنرانان با تسلط کامل ودقیق پاسخ دادند.
دبیرعلمی برنامه دکتر حمیدرضا محاسنی اقدم بودند.
مسئول بازآموزی مدون جراحی که تحت عنوان اورژانس ها و  CPR بوده است خانم دکتر شکوفه شیراندشت و مسئول دبیرخانه ای آن خانم سمیرا باحجب تبریزی یان می باشد.

دیدگاهها بسته شده است.