بازآموزی اندو پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۶ /انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

تروما
اورژانس ها در اندو
کنترل درد
بازآموزی اندو پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۶
انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

بازاموزی مدون اندو (۳) صبح روز پنجشنبه ۱۵/۰۴/۹۶ با سخنرانی آقای دکتر اروند مالک (اندودنتیست) آغاز گردید. دکتر اروند مالک به عنوان سخنران و دبیر علمی این برنامه از اساتید بسیار برجسته و همکار با انجمن بحث تروما را به صورت کامل و کاربردی آموزش دادند و با نمایش کیس های متفاوت از تروما انواع شکستگی های ریشه و تاج و نحوه ی manage بیمار را آموزش دادند.
سخنران دوم آقای دکتر احسان اثنا عشری (اندونتیست) ایشان از سخنرانان جوان و بنام مباحث حوادث حین درمان و اورژانس ها در اندو هستند که با بیانی شیوا و روان این مبحث را آموزش دادند. یکی از دغدغه های همکاران برخورد و مدیریت بیمارانی است که با درد و موارد اورژانسی به مطب مراجعه می کنند و نحوه ی درمان این گونه بیماران از موارد بسیار مهم در کار دندانپزشکی است.
اخرین سخنران این بازآموزی آقای دکتر سهراب سوادکوهی (اندودنتیست) از سخنرانان موفق و جوان میهن مان هستند که مبحث مدیریت بیمار و کنترل درد را با بیانی بسیار گیرا و روان و با تسلط بالا تدریس کردند.
درد جزء جداناپذیر برخی درمان های دندانپزشکی است به خصوص در درمان ریشه است و مدیریت بیماران و کنترل دردهایشان از موارد بسیار مهم در درمان خوب و هم چنین آرامش بیماران می باشد. آقای دکتر سواد کوهی نکات کلیدی و مهم در مورد این مبحث را به همکاران ارائه دادند.
دبیرعلمی این برنامه جناب اقای دکتر اروند مالک
مسئول اجرایی، خانم دکتر نیوشا همای نیکفر و مسئول دبیرخانه ای خانم سمیرا باحجب تبریزیان می باشند.

با تشکر

دیدگاهها بسته شده است.