نقش کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت در انتخابات علمی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

 

نقش کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت در انتخابات علمی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

همکاران ارجمند پیرامون موضوعات حوزه فعالیت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران اخیراً مصوباتی توسط کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی صورت گرفته است که بیشتر همکاران از آن آگاه هستند، بخصوص اینکه چه کسانی در این اقدامات نقش دارند. از حدود دو سال پیش جریاناتی با هدف تأثیر بر انتخابات انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در فضای مجازی راه اندازی شد!!! بعد از انجام تغییرات گسترده در کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، دبیر کمیسیون دقیقاً همان صحبت ها را عملیاتی کرد که توسط این عوامل در اتاق فکرشان طراحی شد! تمام تلاش این جریان این بود انجمن را وادار به موضع گیری علیه دولت و تحمیل چالش های تخریبی کند و دندانپزشکی را به عرصه های غیرضروری سوق دهند؛ جریان تخریبی در نهایت می خواهد رئیس و سایر اعضای هیات مدیره انجمن عمومی را با پرونده سازی حذف کنند و خودشان برگزار کننده انتخابات باشند، فعلاً این جریان خودسر شدند، خود وزارت بهداشت!
ما مجدانه مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح برای تایید انتخابات علمی پیگیری کردیم. تاکنون از ما خواسته شده که از هرگونه اطلاع رسانی خودداری کنیم تا اعمال قانون شود. این سکوت تا زمانی که به هویت و کیان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران دست درازی نمی شد، پذیرفتنی بود. امروز آن زمان سپری شده است زیرا اکنون سکوت منجر به بریدن سر دموکراسی مدنی و اجرای نقشه های این افراد می شود غافل از آنکه آنها نمی دانند امروز زمان تاریخی این حرکات سپری شده است.
طی مکاتبات متعدد نسبت به دخالت عوامل خودسر هشدار دادیم حتی دسترسی این جریان را به نامه های محرمانه در سیستم وزارت بهداشت را کتباً اعلام کردیم. این افراد همیشه وجود داشته اند و از رانت های خود هم استفاده هایی کرده اند، اغلب هم دستگاه دولتی سعی می کرده آنها را به سمت فعالیت انتخابات دموکراتیک سوق دهد. ولی بعد از جابجایی دبیر کمیسیون از آقای دکتر علیرضا استقامتی به آقای دکتر سیدجلیل حسینی در دی ماه ۱۳۹۶ و ترکیب جدید کمیسیون و بخصوص وارد شدن آقایان: دکتر علی تاجرنیا و دکتر حسن رزمی و همین طور وارد شدن دکتر امیررضا رکن! به کمیته تخلفات! این داستان را وارد مرحله جدیدی کردند.
حالا چرا برگزاری همایش سلامت هجمه بیشتری را بسوی ما سوق داد؟ این همایش در جهت سیاستگذاری کلان حوزه سلامت دهان ارائه طریق می کند که در جهت اهداف ملی و اقداماتی که دولت می بایست انجام می داد، می باشد، ضمن آنکه این حق اساسنامه ای ماست. چرا انجمن عمومی در این صحنه ها باید هزینه دهد و چرا فعالیت علمی انجمن را هدف قرار داده اند؟ مواردی مبسوط برای احترام به افکار عمومی الزاماً روشنگری خواهد شد.
در هر حال این مملکت مال همه ماست. اگر تصور می کنید با این ترفندها و هجمه ها از صحنه خارج می شویم بدانید که ما با اتکاء بر تلاش بی شائبه همکاران دندانپزشک در انجمن و پشتگرمی مردم و دندانپزشکان در صحنه خواهیم بود. پس بدانید که با قدرت از کیان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران و عزت و کرامت مان بعنوان یک ایرانی دفاع خواهیم کرد. از آن خبرها دیگر نیست!
ادامه دارد…

 

دیدگاهها بسته شده است.