مصوبات کمیسیون، نفوذ خارق العاده شاکیان و انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

مصوبات کمیسیون، نفوذ خارق العاده شاکیان و انجمن دندانپزشکان  عمومی ایران

جریان برخورد کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی، یک حادثه تصادفی یا در نتیجه مشکلات انجمن دندانپزشکان عمومی ایران نیست، این یک چالش برنامه ریزی شده است. ما همیشه دراستفاده از رانت دستگاه وزارت‌خانه مشکل داشته ایم. این ذات سیستم های بوروکراتیکی است که همه چیز سیاسی است.
مدیریت کلان بین دو جناح اصول گرا و اصلاح طلب در طیف های گوناگون خود دست به دست می شود. تحریم یا عهدشکنی های بین المللی چقدر در بروز مشکلات حاد استراتژیک امروز مملکت نقش دارد یک بحث جداست، ولی مشکلات مدیریتی اصل است وگرنه چرا از تمام دولت ها و  روسای جمهور در تمام دوره های مدیریتی شدیداً تا حد استیضاح! انتقاد می کنند و تقصیر تمام مشکلات را به گردن آن ها می اندازند؟ در همین فضا یک انجمن را بیست سال با تمام فشارهای دستگاه دولتی از میان همه حوادث، سالم بدر بردن کار بسیار دشواری است. اکنون مطالبی را مطرح کنیم تا کسانی که می گویند چرا اختلاف؟ چرا تنش؟ چرا برخوردهای حذفی یک انجمن !!! پاسخ سوالاتشان را دریافت کنند.
در پشت درهای بسته کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی وزارت بهداشت، انجمن دندانپزشکان عمومی ایران را ذبح می کنند و فعالیت علمی و فعالیت میدانی اش را با مشکل و اختلال مواجه کرده اند. چه خبر است؟ چه جنایتی رخ داده؟
۱-  تاریخ ۱۰/۹/۹۶ ناظر انتخابات کمیسیون وزارت بهداشت آقای دکتر هاشمیان صورت جلسه نهایی کار کمیته انتخابات انجمن عمومی را در برگزاری انتخابات در روز ۲۱/۱۰/۹۶ امضاء کردند. رئیس کمیسیون آقای دکتر باقر لاریجانی و دبیر آقای دکتر علیرضا استقامتی بودند.
۲-  در آبان ماه یکباره با تغییر دبیر کمیسیون و آمدن دکتر سیدجلیل حسینی، دنیا کُن فیکُون شد دکتر حسینی مصوبات دبیر قبلی کمیسیون را قبول نکردند و آگاهانه و جناحی ایرادهای بنی اسرائیلی گرفتند.
اعضاء کمیسیون: دکتر باقر لاریجانی (رئیس)،دکتر سیدجلیل حسینی(دبیر)،دکتر علی تاجرنیا (رئیس انجمن دندانپزشکی مادر!!!)، دکتر حسن رزمی(دبیر شورای تخصصی، متخصص اندو)، دکتر علی بیداری، دکتر علی جعفریان، دکتر سید امیرمحسن ضیایی، آقای جواد افشاری
۳-  شاکی ها تعداد محدودی از دندان پزشکان که در هیبت کاندیداتوری ظاهر شدند و تعدادشان به یک لیست ۹ نفره هم نرسید. شاکی و قاضی پرونده(کمیته بررسی تخلفات کمیسیون) اعضای هیات مدیره و کادر اجرایی انجمن دندانپزشکی ایران هستند. طبق نامه وزارتخانه شاکیان کاندیداهای هیات مدیره بودند و ما در حال استعلام از آنها هستیم که واقعاً از این جریانات مطلع هستند که با امضاء آنها می شود.
۴-  دیوان عدالت اداری با بررسی مدارک، حکمی صادر کرد ‌که هیات مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با تمام اختیارات بررسی پرونده انتخابات ابقا شود. این قانون است. کمیسیون وزارت بهداشت تمکین نمی کند. البته جناح اصطلاحاً اصلاح طلب کمیسیون طوری برنامه ریزی کردند که انتقادها به سمت دکتر باقر لاریجانی منحرف شود. هیات مدیره انجمن عمومی به دلیل همین لابی گری ها تاکنون موفق نشده با رئیس کمیسیون، دکتر باقر لاریجانی ملاقات کند!!!  نامه ای هم که به طور غیرقانونی علیه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران صادر شده نه رئیس و نه دبیر کمیسیون امضاء نکرده اند که این یک اشکال حقوقی عجیب و غیرقابل باور در نظام اداری کشور است.
۵-  سال ها فعالیت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران را ورق زدند و ظاهراً تمام مشکلات دندانپزشکی و جنگ جهانی دوم تقصیر هیات مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران دانستند و کمیسیون پذیرفته است!
۶-  مداخله گر اول پرونده آقای دکتر علی تاجرنیا رئیس هیات مدیره انجمن دندانپزشکی مادر!!! و عضو تأثیرگذار کمیسیون، دوم آقای دکتر امیررضا رکن عضو هیات مدیره و عضو کمیسیون تخلفات و مسئول ضبط و ربط پرونده انجمن عمومی، دکتر حسن رزمی همراه و همدم تمام این جریانات! بقیه را بموقع اعلام می کنیم.
۷-  اما ما می خواهیم کمک شایانی به کسانی که با نفوذ خارق العاده هر چه میخواهند در کمیسیون وزارت بهداشت تصویب می کنند اطلاع دهیم که پرونده انجمن دندانپزشکی ایران (انجمن مادر!!!) را هم در کمیته تخلفات و در کمیسیون رسیدگی کنند. بالاخره این ها آدم های صالح، مومن و انقلابی هستند و ممکن است از تخلفات انجمن دندانپزشکی ایران اطلاع نداشته باشند. هر چند عضو هیات مدیره یا رئیس یا کادر باشند! به همین دلیل ما یک نگاهی به اوضاع انجمن دندانپزشکی ایران (انجمن مادر) می کنیم تا انشاا… مانند پرونده انجمن دندانپزشکان عمومی ایران که ایشان رسیدگی کردند عدالت را رعایت کنند. امیدواریم از رانت خود هم در این رابطه استفاده کنند! منتظر پیام های بعدی ما باشید…

دیدگاهها بسته شده است.