اعلام حضور نماینده انجمن دندان پزشکان عمومی ایران در جلسه بررسی شکایت علیه انجمن در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۹ و استماع دفاعیات انجمن کذب محض است

اعلام حضور نماینده انجمن دندان پزشکان عمومی ایران در جلسه بررسی شکایت علیه انجمن در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۹

و استماع دفاعیات انجمن کذب محض است

سناریوی فشار از بالا را بر انجمن دندان پزشکان عمومی ایران به دلیل قطع ارتباط موفق انجمن با دندانپزشکان کلید خورد، بااین قصد که انجمن را از پای بیاندازند. همان کسانی که با نفوذ در کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی و حضور به عنوان کارمند در وزارتخانه جریانی را علیه انجمن سازمان دهی کردند.
دلایل پیشنهاد لغو غیرقانونی انتخابات علمی انجمن دندان پزشکان عمومی ایران از سوی کمیسیون، در اطلاعیه های شماره ۱۳،۱۴، ۱۵و ۱۶پاسخ داده شد و پرده از یک پرونده سازی سازمان یافته توسط متاسفانه دندان پزشکان ابوالمشاغل عضو کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی برداشت. ما تاکنون از مفاد این پرونده سازی اطلاع نداشتیم و هیچگونه مکاتبه ای با انجمن نشده و باکمال تاسف از طریق فضای مجازی مطلع شدیم و هیچگاه هم قبل از صدور احکام فرصت دفاع به ما داده نشده است. این عاقبت نهادهای مدنی است.
جلسه کمیسیون در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۹ دو روز مانده به برگزاری انتخابات انجمن دندان پزشکان عمومی ایران تشکیل شد. دقت کنید که تاریخ چگونه رقم می خورد. تشکیل جلسه ای به طور فوق العاده برای رسیدگی به شکایات واصله،شکایت هایی که ماهیتاً پرونده سازی و دروغ بودن آن ها کاملاً مشخص شد. البته در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۸ آقای دکترتوکلی رئیس بازرسی وزارتخانه، آقای دکتر اکبری قائم مقام معاون آموزش وزیر در جلسه اعتراضی اکثریت کاندیدادهای انتخابات انجمن عمومی اعلام کردند که انتخابات بهتر است برگزار شود وجلسه رسیدگی به شکایات بعد از انتخابات موکول شود. اما دست های پشت پرده اجازه این کار را ندادند وفردای همان روز از برگزاری انتخابات عمداً وبرنامه ریزی شده، جریان در مسیر پرونده سازی ادامه یافت.
در گزارش کمیسیون آمده است: “اعترافات و دفاعیات انجمن را استماع کردند و یا مکتوب دریافت داشته اند” تاریخ مملکت ما مملو از حق کشی و نخبه کشی مردم توسط حکومت های ظالم بوده است. شما چرا؟ چگونه در پشت اتاق های در بسته وزارت خانه در کمیسیون ناظر بر فعالیت انجمن های علمی براحتی دروغ و کذب را رقم می زنند؟ چه کسی از طرف انجمن در آن جلسه شرکت کرد که اعتراضات و دفاعیات انجمن را مطرح کندیا چه دفاعیه مکتوبی وجود داشته است!!؟چگونه اعضای کمیسیون چنین نتیجه ای را امضا کردند؟ این مصوبه کمیسیون خلاف واقع است.
درضمن دلیل عدم اعلام مصوبه کمیسیون، حذف فرصت دفاع از انجمن بوده است. واقعاً برای دکتر سیدجلیل حسینی و تیم هم مسلک سیاسی اش دکتر علی تاجرنیا، دکتر حسن رزمی و دکتر امیررضا رکن تاسف خورد که در اولین روزهای عضویت در کمیسیون چنین سناریویی و با چنین هدفی را اجرا کردند؟ آیا به جز خارج کردن انجمن دندان پزشکان عمومی ایران از صحنه بود؟ لطفاً برای اطلاع عموم اسامی شاکیان و متن شکایت آن ها را انتشار دهید.
کنگره دوازدهم علمی سالیانه انجمن دندان پزشکان عمومی ایران ۲۱-۱۹ دی ماه ۹۶ (سال گذشته) درحال برگزاری بود. اولین جلسه کمیسیون با ترکیب جدید باشتاب (فوق العاده!) روز ۹۶/۱۰/۱۹  تشکیل شد! روز۹۶/۱۰/۲۰ پیک کمیسیون ساعت ۱۱ صبح، نامه پیشنهاد عدم برگزاری انتخابات را به رئیس انجمن دندان پزشکان عمومی ایران در محل کنگره تحویل می دهد که فردا (۹۶/۱۰/۲۱) چون چندنفر نتوانستند کاندیدا شوند، انتخابات را برگزار نکنید، کمیسیون نماینده نمی فرستد. عجب! لابی ضد مدنیتی که یک عده انسان های شریف را در کمیسیون در جو و التهاب پرونده سازی فریب دادند و مصوبه ای گذاشتند که هم خلاف قانون و هم بی سابقه بوده است. قاضی و شاکی وقتی یکی باشند این می شود.انتخاباتی که از شهرستان ها و تهران بسیاری افراد آماده شرکت در آن بودند یک روز قبل دستور لغو می دهند.در این مملکت چه خبر است؟ درضمن قانون می گوید: حضور نماینده کمیسیون در انتخابات حق اوست. اگر استفاده نکند، اسقاط حق کرده است. یعنی عامداً از حق خود استفاده نکرده است. دیگر حقی بر او مترصد نیست.انتخابات ما قانونی برگزار شد. آگاهان وزارت بهداشت! بپذیرند این پرونده سازی ها یک جریان جناحی است که امروز طبل رسوایی رانت خواری مالی اش گوش فلک را کر کرده است.با آبروی یک مملکت بازی می کنند.شایسته است به حکم دیوان عدالت اداری تادیر نشده است تمکین کنید و به شخصیت مردم و یک انجمن احترام بگذارید.
باز هم اعلام می کنیم:مطلع باشید که در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۹ نماینده انجمن دندان پزشکان عمومی ایران در جلسه کمیسیون انجمن ها برای دفاع حضور نداشته است. شرکت نماینده انجمن در این کمیسیون کذب محض است هرچند که روند پرونده سازی ها و طومارسازی ها بعد از آن نیز ادامه یافت.در همیشه بر این پاشنه نمی چرخد همانطور که تاکنون اینچنین بوده است.

دیدگاهها بسته شده است.