اطلاع رسانی یازدهمین کنگره به شبکه های بهداشت سراسر کشور

با احترام، تمام همت و سعی شبکه بهداشت و درمان در کشور تامین سلامتی مردم و کمک به حفظ آن می باشد. امیدوارم جنابعالی و هکاران در این وظیفه مهم نیز موفق بوده باشید. بدین مناسبت تقدیر خود را تقدیم می­داریم. امیدواریم جنابعالی از کلیه همکاران دندانپزشک شاغل تحت مدیریت محترم‌تان دعوت فرمایید در یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران شرکت نمایند.

این یک برنامه پیشگیرانه با اهداف راهبردی و کارساز در بالابردن ضریب آگاهی از کاربرد فن آوری تکنولوژیک دیجیتالی برای همکاران دندانپزشک عمومی و متخصص می باشد. این کنگره در تاریخ ۲۴-۲۱ دی ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش های برج میلاد در تهران برگزار می­گردد.

تم اصلی یازدهمین کنگره علمی سالیانه ” Digital Dentistry-Principles, Efficiencies and Limitations “می­باشد. مباحث عمده آن پیش آگاهی از دندانپزشکی دیجیتالی و تامین دانش و فن آوری آن برای آماده سازی دندانپزشکان کشورمان جهت نحوه بکارگیری این دانش جدید و جلوگیری از عوارض تب آلودگی مشابه بسیاری دانش های دیگر می­باشد. حضور همکاران دندانپزشک عمومی و متخصص در این کنگره موجب ارتقاء جایگاه علمی دندانپزشکان در خدمت به مردم می­باشد.

امیدواریم با حضور شایسته همکاران گرامی بار دیگر شاهد کنگره ای موفق و پربار باشیم.

از عنایتی که مبذول می­فرمایید سپاسگزاریم.

وعده دیدار ۲۴-۲۱ دی ماه ۹۵- تهران، مرکز همایش های برج میلاد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.