دکتر کتایون اصفهانی زاده دبیر مشاور علمی کودکان

 

دکتر کتایون اصفهانی زاده

دبیر مشاور علمی دندانپزشکی کودکان

یازدهمین کنگره علمی سالیانه

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

علم را حدي نيست و عالم را سدي. جوياي علم هميشه راهي براي دستيابي به دانش نوين دنيا خواهد يافت. گاهي گروهي اين امر را بر ديگران سهل تر مي كنند و بي منت آنچه را كه مي دانند يا يافته اند در خدمت ديگران مي گذارند.

هر سال گروهي از علم پويان اين كشور در كنار هم جمع مي شوند تا مطالبي رو گرد هم آورند و ارائه دهند كه باعث ارتقا چند جانبه كيفيت كاري همكاران عزيز ما باشند. امسال نيز، جهت يازدهمين كنگره انجمن دندانپزشكان عمومي چالش’ دندانپزشكي ديجيتال’ پذيرفته شد و عزيزان وسواس گونه از بحر پر پيمانه اين مبحث، تلاش به جمع آوري نكاتي نمودند كه كاربردي تر باشند؛ مباحثي كه بتوانند نه تنها جامعه عزيز همكاران ما را با تحولات اين دانش، آشنا سازند بلكه امكان دادن افتراق بين تبليغات پر رنگ و آنچه در عمل واقعي مي باشد را نيز مهيا كنند.

دندانپزشكي كودكان رشته ايي است كه شايد نياز به ايجاد تغييراتي در روش هاي سنتي درمان و ارائه تكنولوژي هاي جديدتر در آن بسيار حس مي شود. روش هايي كه تشخيص و درمان را آسان تر سازد و زمان درمان را متعاقباً كوتاه تر. به همين جهت تلاش ما بر اين است كه هر آنچه تا به امروز در اين راستا در مجامع بين اللملي ارائه شده است در اختيار دوستان قرار دهيم و منتظر حضور شما در كنار خود هستيم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.