ششمین همایش ایمپلنت یکی از کارآمدترین همایشهای ایمپلنت

دکتر همایون سیگاری

رئیس کمیته بازرسی ویژه

ششمین همایش ایمپلنت انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

ششمین همایش باشکوه ایمپلنت که در تاریغ ۱۳ لغایت ۱۵ مردادماه۹۵ در دانشــکده پزشــکی دانشــگاه علوم پزشکی شــهید بهشتی با تم اصلی “ایمپلنت و مهندســی بافت نرم و ســخت” برگزار گردید، بی شــک یکی از کارآمدترین همایش های تخصصی ایمپلنت بود که تاکنون برگزار شده است و با حضور حداکثری همکاران دندانپزشک از سراسر کشــور مواجه گردید.

پانل های این همایش در دو ســالن امام خمینی با ظرفیت ۷۰۰ نفر و سالن ابن ســینا با ظرفیت ۳۰۰ نفر در روز چهارشــنبه ۱۳ مردادماه۹۵ آغاز به کار کرد. سالن ابن سینا بیشتر جنبه کارگاهی داشــته و سخنرانی های آن توسط شــرکت های محترم حاضــر در همایش ایمپلنت برگزار گردید که با استقبال کم نظیری روبرو شد.

همزمان با ششــمین همایش ایمپلنت، برنامه های بازآموزی مدون نیز در دو ســالن شــهید احدی و شهید ســپهری و در کالس های دانشگاه در چهار رشــته اندو، ترمیمی، جراحی، پروتز برگزار گردید که همکاران زیادی در این برنامه ها شرکت داشتند.

همزمان با برنامه هــای بازآموزی و همایش، نمایشــگاه مواد، وســایل و تجهیزات دندانپزشکی با حضور حداکثری شــرکت های تجاری که عمدتا ایمپلنتی بودند، تا آخرین روز همایش به کار خود ادامه داد. نظــم، وحدت و یکپارچگی کادر اجرایی انجمن از صدر تا ذیل کامال جلوه گر بود.

از تمامی اعضــاء هیأت مدیره بویژه ریاســت محترم انجمن جنــاب آقای دکتر شــهنی زاده جهــت برگزاری بســیار خوب و با کیفیت این همایش کمال تشکر و سپاس را دارم. در پایان از همکاران عزیز و متعهدی که ما را در کمیته بازرسی ویژه ششمین همایش ایمپلنت انجمــن دندانپزشــکان عمومی ایران مانند ســال های گذشــته همراهی نمودند و از جان و دل مایه گذاشــتند و از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب بدون وقفه در خدمت همایش بودند کمال تشــکر را دارم.

این افراد عبارتند از: دکتر فیروز آقازاده، دکتر مجید کیارشی، دکتر ابراهیم جوادی نژاد، دکتر سیدحســین مقدادی، دکتر مهدی نیکوســیر، علیرضــا خصوصی ثانی و دکتر علیرضا شاهباغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.