پیام دکتر مریم احمدی مسئول اجرایی علمی پاتولوژی کنگره یازدهم

دکتر مریم احمدی

مسئول اجرایی علمی پاتولوژی

یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

دنیای امروز، دنیای پیشرفت علم و تکنولوژی است. دنیای پزشکی و دندانپزشکی هم از این قاعده مستثنی نیست. تعالی این فن آوری همیشه سعی بر این ایت که در خدمت بخشیدن به بشر به کار گرفته شود.
در یازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران که در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ دی ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می گردد که باتوجه به تم کنگره که “دندانپزشکی دیجیتال” می باشد، بتوانیم ضرورت های علمی و عملی را با پیشرفت تکنولوژی همگام کرده تا بتوانیم از این نقطه برای درمان بیماران خود بهره ببریم.
دندانپزشکی دیجیتال به استفاده از تکنولوژی دندانی و یا استفاده از وسایل و انجام دادن درمان های دندانی بیشتر از ابزار  مکانیکی یا الکتریکی اشاره می کند که هر بخشی از دندانپزشکی دیجیتال در مقایسه با وسایل و تکنولوژی عمومی مزایایی را با خود به همراه دارد. از جمله می توان به افزایش حساسیت تکنیک و بهره مندی از تشخیص درست و درمان سریع بیماری ها اشاره کرد.
اگر همکام با تحول و گسترش علم حرکت نکنیم نمی توان به آینده امیدی داشت. بر این اساس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با همکاری اساتید مجرب و گرانقدر تمام تلاش خود را برای برگزاری کنگره ای درخور شان همکاران دندانپزشک می کند. در این هم اندیشی و رویداد مهم علمی منتظر دیدارتان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.