گزارش بازآموزی پریو (۲ و ۴ )/ ۱۱، ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶

بازاموزی پریو

مورخ ۱۱,۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶

انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

مدون پریو۲ را با مبحث “درمان های جراحی برای بازسازی دندانی و زیبایی” را در روز پنج شنبه مورخ ۱۱ آبان ماه ۹۶ و بازآموزی مدون پریو ۴ را با مبحث “درمان های غیرجراحی و فلپ های پریودنتال” را در ۱۲ آبان ماه ۹۶ در محل انجمن برگزار گردید.

در این بازآموزی اولین سخنرانی توسط خانم دکتر شبنم آقایان که پریودنتیست و استادیار استادیار بخش پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران هستند، با موضوع، ” مبانی درمان های غیرجراحی ” شروع به سخنرانی کردند. در ادامه با سخنرانی های جناب اقای دکتر سورنا وهبی که دبیر علمی برنامه بودند، ادامه یافت، ایشان دبیر علمی برنامه مدون و  متخصص پریو و دانشیار بخش پریو دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی می باشند، که موضوع سخنرانی ایشان ” طرح درمان و تصمیم سازی در مورد درمان های جراحی” بود. در ادامه ” آشنایی با فلسفه درمان های جراحی”، توسط خانم دکتر نسرین کشاورز، متخصص پریو و استادیار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی آموزش داده شد و سخنران آخر خانم دکتر ندا شمس متخصص پریودنتیست با عنوان ” درمان های مکمل local delivery system ” بود این بازآموزی را به بهترین شکل به اتمام رساندند.

روز جمعه از مدون پریو (۴) انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با سخنرانی آقای دکتر احسان بیرنگ متخصص پریودنتیست، با موضوع، ” اصول کار بر روی استخوان ” شروع به سخنرانی کرد و در ادامه آقای دکتر محمود قاسمی متخصص پریودنتیست و عضو هیأت علمی و دانشیار دانشگاه آزاد با موضوع اصول” SRP ” این مبحث از مدون پریو را به همکاران بیان کردند. و در ادامه کارگاه زنده با همین موضوع ارائه دادند. در نهایت خانم دکتر آزاده اسماعیل نژاد متخصص پریودنتیست در مورد موضوع، ” انواع فلپ های پریو” را شرح دادند.

دکتر مریم حقیقی فرد

مسئول بازآموزی های پریو

دیدگاهها بسته شده است.