گزارش برگزاری پنجمین هفته از نهمین دوره جامع زیبایی

 

دوره جامع زیبایی در هفته پنجم با هدف آموزش آکادمیک زیبایی
به کار خود با موفقیت ادامه می‌دهد.
۶ و ۷ بهمن ماه ۱۳۹۴

ملاحظات پریودنتولوژی در زیبایی، انواع گرافت ها و چگونگی حفظ بافت نرم و سخت در انجام جراحی Gummy Smile از مباحث عمده این هفته بود که با سخنرانی همکار گرامی جناب آقای دکتر امیر حسین فرهمند پریودنتیست و مدرس دانشگاه برگزار شد. ایشان همچنین با ارائه فیلم های آموزشی دو مبحث جراحی زیبایی لثه و جراحی افزایش طول تاج کلینیکی، با پرسش و پاسخ مطالب مرتبط را در عمق و سطح مطلوب بیان کردند. آقای دکتر فرهمند در ادامه جراحی زنده روی بیمار و افزایش طول تاج کلینیکی شش دندان قدامی فک بالا را با در نظر گرفتن ملاحظات زیبایی انجام دادند.
در روز دوم جناب آقای دکتر کیوان ساعتی دندانپزشک و متخصص ترمیمی و ازمدرسین جوان دانشگاه ،کلیات ترمیم کامپوزیت خلفی را از تشخیص و طرح درمان، انتخاب بیمار، نحوه تراش  وایزولاسیون، مواد ترمیمی مناسب دندان خلفی وfinishing ,polishing را با اسلاید و مستندات تدریس نمودند. ایشان موارد تجویز و عدم تجویز وفواید و عوارض را دراین زمینه ارائه دادند. کار زیبا در کار بزرگ نیست، بلکه انجام کار کلاسیک، به بهترین وجه اثری ماندگار است و آقای دکتر ساعتی با توانمندی خود تمامی نکات کلینیکی را به شرکت کنندگان در نهمین دوره جامع زیبایی بیان نمودند.
ایشان در ادامه نحوه وج گذاری را در شرایط مختلف ترمیم  و با وسایل مناسب یک ترمیم کامپوزیت خلفی بر روی مدل فکی وسپس بر روی بیمار در برنامه live اجرا کردند ،که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
دهمین دوره جامع زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران به زودی آغاز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.