وحدت رویه در مدیریت اداری کشور در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا نقش موثر دارد!

⭕️وحدت رویه در مدیریت اداری کشور در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا نقش موثر دارد!

?▪️▫️ ۱۵ کارمند بانک بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان نازنین خود را در خدمت به مردم از دست دادند.
یادشان جاودانه باد.

? با انتشار گسترده ویروس کرونا، استان ها و شهرستان های بسیاری از کشورمان درگیر شده اند. پیام ها، اطلاعیه ها و اعلامیه های متفاوتی در خصوص ماندن مردم در خانه برای کاهش ابتلا به کرونا نیز انتشار می یابد.
ضمن آن که براساس ضرورت، بسیاری از مراکز اداری، انتظامی، خدماتی به فعالیت خود ادامه دهند، لازم است در محافظت نیروهای اداری همچون کادر پزشکی کشور که خسارت بسیاری دیده اند، اقدامات موثری صورت گیرد.

▪️تاکنون ۱۵ کارمند بانک بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان نازنین خود را در خدمت به مردم از دست دادند. طبق آخرین مصاحبه رئیس بانک مرکزی تعداد کارمندان جان باخته بانک که جان به جان آفرین تسلیم کردند، بیش از ۱۷ نفر می باشند. یادشان جاودانه باد.???

? آموزش نحوه استفاده از تلفن همراه، سایت ها یا آپ ها برای بسیاری از کارهای بانکی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش مراجعات به بانک ها را داشته باشد. آموزش این راهکار وظیفه صدا و سیما با همکاری بانک ها می باشد. کارکنان بانک نیز باید پوشش محافظتی کامل داشته باشند. زمان کار ادارات، بانک هایی که ضرورت فعالیت دارند محدودیت داشته باشد.

? تعطیلی مراکز آموزشی از ابتدایی تا دانشگاه ها، کلیه شغل های مرتبط خطرخیز، منع رفت و آمدهای غیرضروری، جلوگیری از مسافرت های شهری و برون شهری تا حد اعمال کنترل شبه قرنطینه‌ ای همه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک شایانی خواهد کرد. خدماتی شامل خرید مایحتاج و ارزاق عمومی، اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده ها و انجام کارهای اورژانس اداری و بانکی را نیز باید مدیریت کرد تا تعدد رفت و آمد بیشتر کاهش یابد.

?هدف باید قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشد تا ابتلا به بیماری را به شدت کاهش داد، در نتیجه کاهش واگیری تعداد بیماران بستری و متعاقب تعداد فوت‌شدگان نیز در پی خواهد داشت و بحران به سمت کنترل حرکت می کند.

? مدیریت بیشتر زنجیره ادارات، بانک ها، با مسئولان وزارت کشور و بانک مرکزی می باشد که بازویی کارآمد در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که نقش اساسی در بستری، درمان و سلامت بیماران و درنهایت نجات مردم را به عهده می‌گیرند.

❇️برای شکست ویروس کرونا، باید زنجیره انتقال را قطع کرد. همه در این وظیفه ملی باید تلاش کنیم و هر خانه را به یک پایگاه سلامت تبدیل کنیم.

? انجمن دندانپزشکان عمومی ایران

#هرخانه_یک_پایگاه_سلامت
#کرونا_را_شکست_میدهیم

دیدگاهها بسته شده است.