گزارش برگزاری سومین هفته از نهمین دوره جامع زیبایی

برگزاری هفته سوم از نهمین دوره جامع زیبایی
انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
۳ و ۲ بهمن ماه ۹۴

هفته سوم از نهمین دوره جامع زیبایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با حضور استاد برجسته جناب آقای دکتر رامین آغنده آغاز بکار کرد. بحث لامینیت و پرسلین لامینیت یکی از درمان‌هایی است که در دندانپزشکی زیبایی حرف‌های بسیاری دارد. دکتر رامین آغنده از جمله اساتید توانمند در این راستا توضیحات بسیار کاملی درمورد موارد تجویز و عدم تجویز، روش کار، نحوه تراش و نقش smile Design در طرح درمان لامینیت، معایب و مزایای لامینیت و روش قالبگیری را بیان نمودند و سپس همکاران شرکت کننده تمام مراحل تراش را روی ماکت با نظارت استاد دکتر رامین آغنده انجام دادند و راهنمایی های لازم را بطور دقیق دریافت کردند.
تراش لامینیت برای دندان‌های قدامی شماره ۱ بیمار (۶ دندان قدامی) نیز انجام گرفت.
صبح روز جمعه با سخنرانی آقای دکتر امین جلال جلالی متخصص پریودونتولوژی واز مدرسین حاذق کشورمان آغاز شد. ایشان کلیات ملاحظات پریو در دندانپزشکی زیبایی واصول انواع گرافت ها را بیان نمودند ودر بحث ژنژیوکتومی دندان های قدامی برای افزایش طول تاج در افرادی که خط لبخند بالاتر از لثه دیده میشود، موارد تجویز و عدم تجویز این جراحی را بیان کردند. با استناد به رادیوگرافی و معاینه کلینیکی بیماران، تمامی ملاحظات در نظر گرفته شده، پروسه درمانی را از نظر سلامت پریودونتال را با روش های کاربردی توضیح دادند.
بعد از ظهر جمعه استاد گرامی سرکار خانم دکترمنصوره میرزایی، متخصص دندانپزشکی ترمیمی اصول تجویز بلیچینگ، مواد  وروش های  انجام آن  در بیماران مناسب برای این درمان را بیان نمودند. در ادامه بحث  استفاده از میکروابریژن در بیماران با بد رنگی های فلوئوروسیس، با ارائه درمان های انجام شده و اسلاید قبل و بعد درمان با بیان شیوا و با حوصله تمام سخنرانی خود را به اتمام رساندند. سپس در مرحله کلینیکی بلیچینگ را بر روی بیمار با روش شیمیایی (Chair Slide) و استفاده از لایت کیور انجام دادند. از همکاری و ارائه سخنرانی‌های کاربری اساتید محترم سپاسگزاریم.
مسئول دوره جامع زيبايي دكترمريم احمدى بانوى متواضع وپرتلاش و كادراجرايي همراه، ياران هميشگى دكتر شكوفه شيراندشت خستگى ناپذير و دكتر صديقه امجدى مدبر هستند. مسئول دبیرخانه ای دوره جامع زیبایی سرکار خانم مهندس سدره نصیرنیا هستند.

 

دیدگاه برای “گزارش برگزاری سومین هفته از نهمین دوره جامع زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.