فرم فراخوان مقاله

فراخوان مقاله
پانزدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران
۲۶-۲۹ دی ۱۴۰۲
تهران- مرکز همایش های برج میلاد


استاد گرامی؛ همکار ارجمند با سلام و احترام؛ سپاسگزار همه حضور ارزشمند و شور و شوق علمی شما بزرگواران دندانپزشکی کشور در عرصه فعالیت های علمی انجمن دندان پزشکان عمومی ایران و در سایر مراکز علمی کشور می باشیم..مسئولان و کادر علمی و اجرایی انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با افتخار میزبان جنابعالی در پانزدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با موضوع اصلی “نقش آموزه‌های آکادمیک در موفقیت درمان می باشند. این کنگره که از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز، صبح وبعدازظهر به صورت حضوری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد.
یقین سخنرانان فرهیخته دندانپزشکی میهن مان بشارت دهنده این ضرورت علمی هستند که آموزه های آکادمیک مهم ترین راه را برای دستیابی به یک پراتیک (درمان مناسب) علمی می باشد. پس از آموزش های علمی دوران آموزش عالی، با کسب تجربه و مهارت کافی درمان های موفق، هموارتر می گردد.

در مفهوم تم اصلی پیشنهادی کنگره: “نقش آموزه های آکادمیک در موفقیت درمان” گستره عظیمی از مطالب، مباحث و دستاوردهای دندانپزشکی وجود دارد. در سال ۱۴۰۱ فراخوان مقاله صورت پذیرفت، اکنون برای یک رویکرد با کیفیت تر بار دیگر این فرصت برای همه همکاران سخنران فراهم می گردد.

کلیه همکارانی که مايل به ارائه مقاله در پانزدهمین کنگره  علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران مي‌باشند، تقاضا مي‌شود خلاصه مقالات خود را از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۱، با تکمیل فرم فراخوان ذیل به صورت آنلاین (برخط) تکمیل و ارسال نمایند. 

بدیهی است بررسی مقالات در کمیته های تخصصی هر رشته انجام خواهد شد.با آرزوی موفقیت روزافزون!

*** نکته: همکاران گرامی توجه داشته باشید درصورت ارسال موفقت آمیر فرم، پیام تایید ارسال فرم فراخوان مقاله نمایش داده خواهد شد.


 

دیدگاهها بسته شده است.